وبلاگ

انواع کوله پشتی

تولیدی کوله پشتی

کوله پشتی جادار و کم وزن، از بروز خطرات و صدمات وارده بر ستون فقرات کودکان شما جلوگیری می نماید.

با استفاده از یک کوله پشتی درخور و شایسته جهت  کوهنوردی، ساعات خوبی را در بالا رفتن از کوه تجربه کنید.

در این مبحث پیرامون انواع کوله پشتی و مزایا و معایب هرکدام سخن خواهیم گفت.

تولید انواع کوله پشتی مدرسه-دانشگاه-مسافرتی- ورزشی

 

 

با گذشت هر روز شما شاهد این هستید که تولید کوله پشتی و یا کیف، به شکلی جدید تر و زیباتر از گذشته صورت می گیرد. هدف از نوآوری در ساخت این لوازم، ایجاد رفاه و سادگی در سهولت استفاده از این وسایل ضروری است. واضح است که زمان استفاده از ساک های سنگین و بی کیفیت دیگر به سرآمده است. حالا دیگر بهترین گزینه در سفر، راه مدرسه، دانشگاه و یا حتی کمپینگ و ورزش را در یک کوله پشتی استاندارد می یابند. البته در بکارگیری کوله پشتی یا کیف، توجه به بعضی از نکات لازم و اساسی است. لذا در بررسی از کوله پشتی یا تولیدی کیف، دقایقی از وقت خود را به ما اختصاص دهید.

 

 

گذری بر تاریخچه کوله پشتی(Back Pack)

باید بدانید که استفاده ای تکه ای از چرم یا پارچه برای بستن کتابها، به منظور حمل آنها  برای سالها در جوامع متداول بود. رسمی که یکدفعه پایان پذیرفت و از بین رفت. اما این امر چگونه صورت گرفت؟

نخستین بار در سال 1938 یک کوله پشتی که دارای زیپ بود، در اشکال بسیار ساده و ابتدایی تولید شد. این نوع کوله پشتی بسیار مورد استقبال واقع شد. بتدریج در مواردی نظیر پیاده روی، کمپینگ ها، کوهنوردی و … کاربرد فراوانی یافت. سپس بعد از آن بود که تا دهه 60 میلادی، کیف هایی از جنس چرم و کاموا تولید شد که به نام Satchei  شناخته می شد. البته در بعضی موارد استفاده از کیف های چهارگوش که بوسیله یک سگگ به پشت بسته می شدند، نیز رواج یافت. سرانجام در سال 1967 اختراع نوعی کوله پشتی با وزن کم و استفاده از نایلون مرسوم شد. این اختراع نوظهور کوله پشتی، با جلب نظر بسیاری از افراد مواجه گشت. از سال 1980 دیگر به کوله پشتی، به عنوان وسیله ای لاینفک از جامعه بشری نگاه می شود. امروزه با طراحی های جدید متخصصان،  روز به روز شاهد پیشرفت این امر در تولیدی کوله و کیف خواهیم بود.

کوله پشتی ورزشی ارزان قیمت

 

انواع کوله پشتی

بنا به نوع استفاده از کوله ها آنها را در اقسام مختلف طبقه بندی می کنند و تولیدی کوله به صورت متفاوت انجام می گیرد. برخی از انواع کوله پشتی عبارتند از:

کوله ورزشی

سلامت جسم و بدنبال آن آرامش روان افراد، از چیزهایی است که مطلوب و دلخواه آدمیان است. جوانان با شرکت در ورزش های گروهی یا انفرادی به پیشبرد این امر کمک شایان توجهی می نمایند. رفتن به باشگاه های ورزشی و انجام تمرینات مختلف ورزشی، اغلب محبوب جوانان است. البته استفاده از یک کوله پشتی مناسب ورزشی، در صدر همه چیز قرار می گیرد.

 

تولیدی کوله ورزشی

یک کوله ورزشی استاندارد اغلب به صورتی است که کمترین میزان فشار را، بر کمر و ستون فقرات فرد وارد می آورد. همینطور جنس پارچه در آنها به گونه ای است که نسبت به اجسام نوک تیز و برنده مقاوم می باشد. بخش داخلی و خارجی کوله پشتی ورزشی، ضد آب بوده و بدینوسیله از ورود آب به داخل کوله جلوگیری می شود. همچنین چون کوله ورزشی در انواع مختلف و متنوع تولید می شود، باید متناسب با سایز قسمت  بالایی  بدن باشد. زیرا در صورتی که سایز و اندازه کوله پشتی ورزشی کوچکتر از سایز واقعی شما باشد، باعث فشار مضاعف به سرشانه و کتف ها می گردد. در این زمینه نوع دوخت مناسب نیز، در کوله ورزشی دارای اهمیت بسیاری است.

تولیدی کوله پشتی ورزشی

 

کوله پشتی مسافرتی

اگر علاقمند به سفر و گردش در طبیعت هستید؛ یا دوست دارید در دل مناظر زیبای خلقت  به پیاده روی بپردازید؛ همچنین خودتان را مهیای رفتن به کوه، صخره نوردی و یا غارنوردی می بینید؛ همراه داشتن یک کوله پشتی مسافرتی مناسب برای شما، در طی این سفرها واجب است. یک کوله مسافرتی خاص که گذشته از ویژگی های عمومی و استاندارد، به اندازه کافی بزرگ و جادار باشد. به سهولت کلیه وسایل شما در آن جا بشود. به عنوان نمونه کیسه خواب شما به اضافه کلیه وسایل ضروری را در بر بگیرد. آنگاه شما با خیالی جمع راهی سفری ویژه جهت کمپینگ در کوهستانها، اطراق در مناطق سرسبز،  نقاط تفریحی و طبیعت گردی می شوید.

کوله پشتی مسافرتی و انواع آن

کوله پشتی جادار کد 240

 

انواع کیف مدرسه و کوله مدرسه در دوران ابتدایی

با توجه به جثه ریز و کوچک دانش آموزان مقطع ابتدایی بهتر است، به خرید کیف مدرسه یا کوله مدرسه در سایز کوچک اقدام نمایید. جهت تشویق و ایجاد ذوق و شوق بیشتر در کودکان، بهتر است از کوله های فانتزی یا طراحی های بچه گانه در رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید. کیف مدرسه یا کوله مدرسه در طراح های کارتونی، شکل قلب، اشکال قهرمانان داستان های دلخواه کودکان و …  نزد فرزندان شما  طرفداران زیادتری خواهد داشت. همچنین به باز و بسته شدن زیپ کوله، باید دقت نمود و سادگی باز و بسته کردن زیپ را مورد توجه قرار داد. همچنین عدم افزایش وزن کوله مدرسه از 10% سنگینی و وزن کودک، امری مهم می باشد.

 

تولیدی کوله پشتی مدرسه انواع مقاطع

کوله پشتی جهت بانوان

شما می دانید که بطور کلی فیزیک بدنی افراد با هم فرق دارد و این تغییرات در رابطه با زنان و مردان نقش کامل تری را ایفاء می کند. بطور کلی بانوان دارای ظرافت بیشتری در اندام خود هستند. در آناتومی بدن بانوان طول و عرض کمتری در ناحیه پشت بدن، نسبت به آقایان مشاهده می شود. شایان ذکر است که این موضوع بی ارتباط با کوله پشتی نمی باشد. لذا طراحان و متخصصان شرکت های معتبر طراحی، اقدام به تولید یک سری کوله پشتی در اندازه های باریکتر می نمایند. این کوله ها خاص بانوان بوده و با علایمی نظیر SL   یا Lady و … نشان داده می شود.

تولیدی کوله پشتی و انواع کوله پشتی

کوله پشتی قیمت مناسب

حجم کوله پشتی:

حجم کوله عبارت است از مقدار وسیله و باری که درون یک کوله قرار می گیرد. حجم کوله با واحد لیتر و همچنین اینچ مکعب بیان می شود. عواملی که بر اساس توجه به آن حجم کوله پشتی در انواع متنوعی تولید می شود، اغلب به مدت زمان برنامه، در چه فصلی برنامه اجرا می شود و مقدار بار مشتری بستگی دارد. البته وزن بار نیز مهم است، که حداکثر میزان آن توسط شرکت های تولید کوله پشتی اعلام می گردد. دیده شده است که گاه دو کوله پشتی با حجم یکسان، توانایی حمل بار در اوزان مختلف را دارند. باید بدانید این بدان منظور نیست که اگر بار بیشتر از مقداری که به عنوان حداکثر اعلام شده، در درون کوله پشتی قرار بگیرد، منجر به پاره شدن کوله بشود. بلکه در واقع کوله برای انتقال وزن، از نحوه صحیحی برخوردار نیست و افراد از میزان احساس آسایش قبلی فاصله خواهند گرفت.

تولیدی انواع کوله پشتی

 

کلام پایانی:

بی شک استفاده از یک کوله پشتی مناسب و استاندارد، که شما را با صدمات و عوارض جدی در ستون فقرات مبتلا نسازد، ایده بسیار مطلوبی است. در این زمینه تولیدی ملل چرم، به تحقق این خواسته شما جامه عمل می پوشاند. شما می توانید از طریق تولیدی کوله و کیف ملل چرم، حتی در نمایشگاهها مناسب ترین کوله پشتی یا کیف های دانش آموزی را تهیه نمایید. آنگاه به دوام کوله پشتی خود با رضایت و اعتماد کامل بیاندیشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *