وبلاگ

معرفی پنج کوله لپ تاپ پرفروش سال 1399

تولیدی کوله پشتی لپ تاپ

معرفی پنج کوله لپ تاپ پرفروش سال 1399 مقاله ای بود که به شما عزیزان قول نوشتنش را داده بودم. در مقاله قبلی نکات و مواردی را که باعث شده بود، کوله پشتی های سال 99 مورد توجه و پسند مشتری قرار گیرند را خدمتتان نام برده و توضیح دادیم.

اکنون 5 کوله پشتی پرفروش سال گذشته را با مشخصات و تصویر به طور کامل برای شما معرفی خواهیم کرد.

ترتیب معرفی کوله پشتی ها از گران ترین تا ارزان ترین در نظر گرفته شده است.

1-کوله پشتی لپ تاپ BP 401

تولیدی کوله پشتی لپ تاپ

ویژگی های کالا:

کوله لپ تاپ BP401 از بهترین و کاملترین کوله پشتی های موجود در بازار است.کارگاه تولیدی کیف و چرم ملل، تمام گزینه های به روز در تولید کوله پشتی را،برای تولید این کوله لپ تاپ رعایت کرده است.

متریال استفاده شده در تولید این کوله پشتی شامل زیپ ها،سرزیپ ها، آستر، حباب هوا (aircell)، بندهای کوله، نوارها، ابر استفاده شده در لایه ها و … همه از مرغوب ترین نوع در بازار می باشد.

کوله لپ تاپ 401 از جنس برزنت تولید شده که ضدآب بوده و لپ تاپ شما را در برابر باران و خیس شدن محافظت می کند. جا لپ تاپی داخل کوله پشتی از (aircell) حباب هوای ضخیم تهیه شده است که لپ تاپ را مطمئنا از ضربات احتمالی حفظ خواهد کرد.

تعداد محفظه های زیاد این کوله پشتی به شما این امکان را می دهد که وسایل مورد نیاز خود را دسته بندی کنید. وسایل همراه لپ تاپ مانند شارژر و موس به راحتی در همان محفظه ای که لپ تاپ را داخل حباب هوا جای می دهید،در کنار آن قرار می گیرند. باقی وسایلی که احتیاج است همراه خود داشته باشید نیز به اندازه کافی جا برای قرار دادن دارند.

درون این کوله پشتی دو پورت کارگذاری شده است.یکی برای اتصال پاوربانک به گوشی همراه، که در این صورت لازم نیست پاوربانک را از کوله خارج کنید و می توانید از طریق پورت USB، گوشی همراه خود را به راحتی شارژ نمایید.

پورت دوم که در تولید کوله BP401 در نظر گرفته شده است، مربوط به هندزفری موبایل شما می باشد. بدین ترتیب می توانید بدون اینکه گوشی همراه خود را از درون کوله پشتی خارج کنید، به وسیله این پورت هندزفری خود را به آن وصل کرده و به راحتی موزیک گوش دهید و یا تماس های خود را پاسخ دهید.

به عقیده خریداران این کوله پشتی، با وجود گزینه های متعدد و متریال بسیار عالی در نظر گرفته شده برای تولید این کوله، قیمت آن بسیار مناسب و قابل قبول است، که البته این امر به این دلیل است که ایشان از تولیدی کوله پشتی خرید کرده اند و هیچ واسطه یا دلالی در این خرید دخیل نبوده است و سبب افزایش بی دلیل قیمت جنس مورد نظر نشده است. خرید کردن از تولیدی کوله پشتی این مزیت را دارد که شما کمترین بهای ممکن را برای خرید خود خواهید پرداخت.

 

2-کوله لپ تاپ BP361

تولیدی کوله پشتی

ویژگیهای کالا:

کوله لپ تاپ BP361 نیز تمام گزینه ها و خصوصیاتی که برای کوله قبلی ذکر کردیم را دارا می باشد.تنها تفاوت این دو کوله پشتی با یکدیگر در تعداد پورت هایی است که در تولید آن به کار رفته است.کوله لپ تاپ BP361 یک پورت هندزفری دارد و مانند کوله BP401 پورت دوقلو برای آن در نظر گرفته نشده است.

البته جنس برزنت دو کوله با هم فرق می کند اما این امر فقط به دلیل تنوع در امر تولید بوده و هر دوجنس کلیه گزینه های لازم را دارا می باشند.

 

3-کوله لپ تاپ BP362

تولیدی کوله لپ تاپ

ویژگی های کالا:

در معرفی کوله لپ تاپ BP362 نیز میتوان گفت که مانند کوله BP361 از بهترین متریال و یراق آلات بهره میبرد. تفاوت اندکی که در قیمت این دو کوله لپ تاپ وجود دارد به دلیل قیمت پارچه استفاده شده در تولید کوله هاست.کوله لپ تاپ BP362 از جنس برزنت ضد آب تولید شده و قیمت این پارچه کمی متفاوت از قیمت پارچه ای است که در تولید کوله BP361 به کار رفته است.اما همچنان جنس این پارچه برزنتی نیز ضدآب بوده و محافظ خوبی برای لپ تاپ شما از گزند آب می باشد.

 

4-کوله لپ تاپ BP265

تولیدی کوله لپ تاپ

ویژگیهای کالا:

این کوله پشتی قیمتی به نسبت پایین تر از سه کوله لپ تاپ قبلی که برایتان معرفی کردیم دارد.جنس پارچه آن برزنت کج راه ضدآب است.تعداد محفظه های آن کمتر از کوله های قبلی است.برش این کوله پشتی ساده تر است و از تکه های بسیار زیاد برای وصل به یکدیگر در آن استفاده نشده است.این امر باعث می گردد که کوله لپ تاپ 265 با قیمتی ارزان تر تولید و در اختیار مشتری قرار گیرد.این تنوع قیمت به دلیل پاسخگویی به نیاز مشتریان با توانهای مالی مختلف می باشد. کوله لپ تاپ BP265 نیز دارای پورت هندزفری میباشد و کار شما را در هنگام استفاده از موبایلتان در مواقع گوش دادن به موسیقی راحت میکند.

 

5- کوله لپ تاپ BP264

تولیدی کوله پشتی ارزان

ویژگیهای کالا:

این کوله تفاوت قیمتی بسیار کمی با کوله BP265 دارد زیرا تنها تفاوت این دو کوله پشتی در این است که کوله لپ تاپ BP264 فاقد پورت هندزفری می باشد و کلا در تهیه آن از پورت استفاده نشده است. این امر نیز مجددا به دلیل ایجاد تنوع قیمتی در محصولات تولیدی کیف و چرم ملل می باشد تا بتوانیم تمام مشتری ها را راضی نگه داریم.

کوله هایی که خدمتتان معرفی شد، پرفروش ترین کوله پشتی های سال 1399 تولیدی کیف و کوله چرم ملل بودند،که خصوصیات آنها را خدمتتان برشمردیم.

این نکته نیز قابل ذکر است که این کوله های لپ تاپ دارای رنگبندی متنوع هستند و همچنین بنا بر درخواست مشتری قابلیت حک لوگو ایشان به صوت چاپ یا گلدوزی بر روی کوله پشتی و یا درون آن امکانپذیر است.