خبر, وبلاگ

بزرگترین کمپانی تولیدکننده کیف و کوله پشتی لپ تاپ و چمدان در خاورمیانه

تولیدی کیف و کوله پشتی لپ تاپ

پس از مطالعه مطلب زیر میتوانید نمونه های کیف های لپ تاپی مجموعه ملل را مشاهده نمایید:

در صورتیکه نیاز به مشاوره رایگان یا ثبت سفارش دارید با شماره های زیر تماس بگیرید

02188502500                          09124152407

بزرگترین کمپانی تولیدکننده کیف و کوله پشتی لپ تاپ،انواع کیف اداری و کیف چرم،همینطور محصولات ساک مسافرتی و چمدان که در امر صادرات به منطقه خاورمیانه مدتهاست که فعالیت دارد،در شهر تهران پایتخت کشور ایران واقع است. که مجموعه ای مجهز و توانمند در عرصه تولید کیف و کوله و چمدان می باشد.

تولیدی کیف و چرم ملل با مدیریت محمد حسن زاده مهندس صنایع در شاخه برنامه ریزی و تولید ابتدا کار خود را با واردات از کشور چین آغاز کرد.اما پس از مدتی به دلیل افت ارزش ریال  و به صرفه نبودن واردات،تغییر کاربری داده و سالهاست به امر تولید پرداخته است.

کیف لپ تاپ

و اکنون سالهاست با به کارگیری افرادی توانمند و با تجربه در عرصه تولید و پخش عمده کیف،به یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده کیف در بازار داخلی کشور تبدیل شده است.حیطه فعالیت این مجموعه تولیدی شامل تولید انواع کیف و کوله مدرسه در عرصه آموزش،کیف کامپیوتر (کیف لپ تاپ) در عرصه بازار کامپیوتر،کوله کوهنوردی (کوله پیاده روی) و ساک ورزشی در عرصه بازار پوشاک ورزشی،همینطور انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی شامل کیف اداری ، ست چرمی و … می باشد.که مدیریت مجموعه با شناخت بازار،سلیقه مخاطب و میزان تقاضا محصولات کارگاه تولیدی خود را به بازار ارائه می دهد.البته فعالیت مجموعه تولیدی کیف و چرم ملل به بازارهای داخلی محدود نمی شود و چندی است که در امر صادرات به کشورهای خاورمیانه نیز فعالیت دارد.

حقيبة الجلدية

مجموعه تولیدی کیف و چرم ملل همواره در تولید محصولات چرمی و برزنتی خود به نکات زیادی توجه داشته است ازجمله ارائه طرحهای جدید و متنوع در تولید انواع کیف و کوله پشتی لپ تاپ،کیفیت بالای دوخت،استفاده از متریال مرغوب رنگبندی متنوع محصولات تولید مدل های به روز و پرفروش سال،ابداع طرحهای جدید و موردپسند و متناسب با سلیقه مخاطبان حتی در مناطق مختلف و این امر میسر نبوده و نیست به جز با شناختی که در اثر سال ها تجربه در کار همراه با مطالعه و بررسی دقیق بازار هدف به دست آمده است.

مجموعه تولیدی کیف و چرم ملل تولیدکننده کیف و کوله پشتی پس از کسب اعتماد سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی کشور،اقدام به برقراری ارتباط با کشورهای خاورمیانه در زمینه فروش محصولات برزنتی و چرمی خود کرده است. به طور مثال در ایران بانک های متعددی از جمله بانک ملی،بانک مسکن،بانک توسعه صادرات،بانک پاسارگاد و … محصولات چرمی خود از جمله کیف پول چرم طبیعی که آرم بانک برروی آن چاپ شده است .کیف کارت بانکی،کیف تبلیغاتی و همچنین کیف های اداری چرمی را از این مجموعه تهیه می کنند.

تولیدی چمدان

تولیدی انواع کیف و کوله و چمدان

این مجموعه به همین شکل آمادگی همکاری با بانک های مصرف الرافدین،مصرف الرشید،المصرف الصناعی،المصرف الزراعی التعاونی و … کشور عراق می باشد.

البته تولیدی کیف ملل تجربه همکاری با اپراتورهای عراق را نیز دارد و تولید کوله پشتی لپ تاپ آسیاسل به عهده این کارخانه تولیدی کیف بوده است.

حال که بازار فروش کیف و محصولات چرمی به کشورهای خاورمیانه از جمله صادرات به عراق،عمان،کویت،قطر و بحرین مورد استقبال قرار گرفته است،مجموعه کمپانی تولیدکننده کیف و کوله پشتی چرم ملل در جهت پخش عمده و فروش و صادرات محصولات تولیدی خود در زمینه محصولات برزنتی و چرمی در شاخه های مختلف مدرسه ای،دانشجویی؛اداری،لوازم جانبی لپ تاپ،ورزشی و … چه کیف مردانه و زنانه در انواع مدل ها و رنگها آماده ارائه خدمات به تاجران عزیز می باشد.

بازرگانان و همکاران عزیز می توانند با مراجعه به وبسایت

 http://melalcharm.com

http://kifemelal.com

 

و یا شماره تماس های

009809124152407

00982188502500

همچنین از طریق کانا های تلگرام

http://t.me/melalcharm

http://t.me/kifemelal

 

و اینستاگرام

http://instagram.com/charm-e-melal

http://instagram.com/tolidikif.charm-e-melal

 

برای ثبت سفارش کیف و کوله با کیفیت عالی و قیمت ارزان اقدام نمایند و همچنین از تخفیفات عمده فروشی مجموعه بهره مند شوند.

یکی از نکاتی که کارخانه تولیدی چرم ملل به آن توجه داشته و در جهت اجرای آن کوشیده است این مهم است که سفارش دهندگان عراقی و … بتوانند مدل کیف درخواستی خود را حتی با ارسال عکس نمونه کالای مورد نظر به طور مثال: تمامی کیف ها و کوله پشتی های مارک Caterpillar ، Forward، Mack ، موجود در سایت های بین المللی آمازون، ای بی،دیجی کالا و … و پیگیری از طریق شبکه های اجتماعی سفارش دهند و کالای نهایی را با مطابقت کامل از لحاظ شکل ظاهری،اندازه،متریال و کیفیت دوخت با نمونه اصلی آن تحویل بگیرند.

از فعالان بازار پخش و فروش کیف و کوله پشتی که تا به امروز از کشور چین و ترکیه واردات کالای مور نیاز خود را انجام می دادند دعوت می کنیم، با صادرات کیف و کوله از ایران کالای مورد نیاز خود را تامین نموده و با تجربه همکاری با تولیدکنندگان ایرانی از مزایای کالای ایرانی بهره مند شوند. که شامل ارسال بار به عراق و….، هزینه های مناسب باربری، بسته بندی مناسب کالا می باشد.ما از لحظه ارسال بار تا لحظه دریافت بار همراه شما خواهیم بود و با راهنمایی و تسهیل شرایط حمل و نقل و تامین امنیت سفارش شما با آسودگی خاطر خدمات خود را به شما ارائه می دهیم.

کلیه محصولات کمپانی تولیدی کیف و چرم ملل دارای گارانتی 2 ساله و همینطور پشتیبانی 24 ساعته و لیست قیمت ارائه شده به دلار می باشد هدف آن ساده کردن امر سفارش بازرگانان فعال در بحث صادرات و واردات کیف و کوله پشتی تولید شده توسط چرم ملل می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *