وبلاگ

تصمیم جدید ملل چرم

کیف چرم طبیعی

امروز میخواهم شما را از تصمیم جدید ملل چرم مطلع کنم:

با سلام خدمت همه شما همراهان عزیز

تولیدی کیف و چرم ملل درصدد ساخت یک فیلم صنعتی برای ارائه و نمایش خط تولید خود و شرایط کاری کارگاه ها به شما عزیزان می باشد.

در فیلم صنعتی مراحل تولید یک محصول از ابتدا تا انتها به نمایش گذاشته میشود.مراحلی که شاید اصلا به فکر مخاطب خطور نکند که برای تولید این محصول چه کارهایی که انجام نشده و چه زحمتهایی که توسط کارگران کشیده نشده است.

در ساخت فیلم صنعتی، سازنده فیلم نقش بسیار مهمی دارد. روش ایشان در تولید فیلم میتواند نقش موثری در شناخت مخاطب از محصول و کیفیت آن داشته باشد.

ما برای تولید فیلم صنعتی خود کانون تبلیغاتی ایوانک (تولیدکننده انواع تیزرهای تبلیغاتی) را به عنوان مشاورو تولیدکننده انتخاب کردیم و حتما پس از اتمام مراحل تولید فیلم صنعتی و همینطور ساخت تیزر تبلیغاتی برای تولیدی کیف و چرم ملل در همین سایت آنها را برای شما خواهیم گذاشت و نظرات شما عزیزان و همراهان همیشگی را جویا خواهیم شد.

در انتها برای نمونه یکی از تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده توسط کانون تبلیغاتی ایوانک را در همین صفحه به نمایش میگذارم و خوشحال خواهم شد اگر با ارائه کردن نظر خود ما را در بهتر تولید شدن تیزرمان یاری کنید.

 

منبع فیلم: کانون تبلیغاتی ایوانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *