تولیدی کیف اداری

تولیدی کیف اداری

تولیدی کیف اداری

تولیدی کیف اداری چند سالی است که دستخوش تغییر و تحولات بسیار مثبتی شده است. امروزه به نسبت دهه پیش شاهد تنوع در طرح، مدل، رنگ و کیفیت کیف های اداری هستیم. تولیدی کیف و چرم ملل افتخار دارد به مشتریان خود شامل سازمان ها، ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی، همچنین بانک ها، انجمن ها و شرکت های مختلف بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع را در زمینه تولید کیف های اداری ارائه کند.

در زیر شاهد مدل های متنوع کیف های اداری تولیدی کیف و چرم ملل خواهید بود. لازم به ذکر است که این مدل ها در تمامی رنگ های چرم صنعتی موجود در بازار قابل تولید و عرضه میباشد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش با شماره های 02188502500 و 09124152407 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

کیف‌ چرم مصنوعی:

وزن سبک، قیمت مناسب و تنوع رنگ و مدل از ویژگی‌های بارز این دسته از کیف‌هاست. مواد اولیه این کیف‌ها از چرم‌های صنعتی (مصنوعی) بوده که خود دارای تنوع بسیار بالایی به لحاظ کیفی می‌باشند.

به عنوان مثال یک مدل کیف با دو نوع متریال صنعتی می‌تواند تا چند ده هزار تومان اختلاف قیمت داشته باشند.

نکته مهم در انتخاب کیف چرم مصنوعی ارزان، بهداشتی بودن مواد اولیه آن است. با ورود اجناس بی‌کیفیت و بسیار ارزان چینی شاهد این هستیم که بعضی از کیف‌ها (حتی ممکن است ظاهر بسیار زیبایی داشته باشند) دارای قیمت خیلی خیلی کمتر از آنچه تصور می‌کنید، باشند. زیرا  این مواد اولیه بی‌کیفیت حاصل بازیافت زباله‌های پلاستیکی بوده و به شدت بهداشت فردی را مورد خطر قرار می‌دهد.

پس در هنگام خرید کیف چرم مصنوعی ارزان باید دقت لازم را داشته باشید.

تولیدی کیف چرم مصنوعی

روش های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

 

در زیر به معرفی چند روش ساده و نسبتا دقیق خواهیم پرداخت:

1- بوی چرم :

چرم های طبیعی دارای بوی خاصی هستند و به سهولت از بوی چرم های مصنوعی شناخته میشوند. (البته امروزه به کمک اسانس هایی که به چرم های مصنوعی زده می شود، بوی لاستیکی که از یک چرم مصنوعی احساس می شود را کم کرده اند)

 

2- پشت چرم :

اگر به پشت چرم نگاهی بیندازید خواهید دید که در چرم های طبیعی بافتی ریش ریش، پرز دار و تقریبا محکم، تمام سطح پشتی چرم را فرا گرفته است. در عوض چرم های مصنوعی عموما در سطح پشتی خود دارای لایه ای نخی برای استحکام بیشتر هستند. در صورت وجود چنین لایه ای بی شک جنس مورد نظر از جنس چرم مصنوعی است. برای دیدن سطح پشتی اجناس چرمی لبه های دوخته شده کالا را برگردانید. (پشت چرم طبیعی حالتی شبیه پرزهای چرم اشبالت را دارد)

نمونه ای از چرم مصنوعی که پشت آن الیاف نخی سفید رنگ است

تولیدی کیف چرم

3- بافت چرم :

به بافت چرم با دقت نگاه کنبد. اگر بافت چرم دارای الگوی قابل شناسایی باشد، یعنی چرم در تمام سطح دارای یک طرح یکسان یا یک طرح تکرارشونده باشد، بدون شک کالای مورد نظر شما از چرم مصنوعی ساخته شده است. در حالی که سطح چرم طبیعی دارای طرح رخ مختلف می باشد.

4- شناسنامه :

کالاهایی که از چرم طبیعی به ویژه چرم های گرانبها ساخته می شوند معمولا دارای شناسنامه هستند و مشخصات چرم در آنها ذکر شده است. تا جایی که می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

5- قیمت کالای چرمی :

چرم طبیعی بسیار گران تر از چرم مصنوعی است. در واقع عامل اصلی اهمیت تشخیص چرم مصنوعی و چرم طبیعی همین موضوع است. بنابراین به کالایی که گفته می شود از چرم طبیعی ساخته شده است و دارای قیمت پایینی است اعتماد نکنید و در مواقعی که دارای قیمت بالایی است از روشهای بالا استفاده کنید.

6- لمس کردن چرم :

چرم طبیعی لطیف و انعطاف پذیر است .

7- براق بودن :

چرم مصنوعی در زیر دست، حالت لاستیکی دارد و نسبت به یک چرم طبیعی براق تر است. (البته خاصیت براق بودن به تنهایی نشانه مصنوعی بودن چرم نیست. زیرا در چرم هایی مثل چرم ورنی، که کاملا طبیعی هستند هم ویژگی براق بودن کاملا مشهود و نمایان است)

8- ضخامت :

در یک سطح بزرگ ضخامت چرم مصنوعی در تمام نقاط یکسان است در حالی که چرم طبیعی در نقاط مختلف سطح دارای ضخامت ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال چرم طبیعی در قسمت پشت حیوان ضخیم تر از سایر جاهاست.

9- حرارت :

چرم مصنوعی خیلی سریع در مقابل حرارت جمع می شود و در حال سوختن بوی خاصی متصاعد شده و دود سیاه رنگی ایجاد می کند و خاکستر باقی مانده از آن سفت و خشک است در حالی که چرم طبیعی در مقابل حرارت دیرتر جمع می شود و دیرتر آتش می گیرد و در حال سوختن بویی مشابه سوختن پشم متصاعد شده و دود سفید رنگی ایجاد می کند و خاکستر باقی مانده نرم و پودری است.

10- محل برش :

در مقطع برش خورده چرم مصنوعی الیافی مشاهده نمی شود در صورتی که در مقطع چرم طبیعی الیاف رشته ای قابل مشاهده است.

11- تعداد لایه چرم : 

چرم مصنوعی از مواد پلاستیکی ساخته شده است که بر روی سطح یک تور تزریق شده اند بنابراین دولایه است در صورتیکه چرم طبیعی اینگونه نیست.

نمونه ای از چرم مصنوعی که پس از مدتی استفاده لایه رویی آن پوست پوست شده و لایه الیافی زیر مشخص شده است