تولیدی کیف چرم

تولیدی کیف چرم طبیعی

تولیدی کیف چرم

مجموعه تولیدی کیف و چرم ملل سالهاست در زمینه تولید انواع کیف چرم طبیعی فعالیت دارد و هر ساله برای ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی بسیاری به تولید کیف چرم مورد نظرشان میپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت سفارش کیف چرم طبیعی با شماره های 02188502500 و 09124152407 تماس بگیرید.

در زیر، مجموعه ای از نمونه کارهای ما در حوزه کیف چرم طبیعی را ملاحظه بفرمایید.

 

 

 

 

 

محافظت از کیف چرم

محافظت از کیف چرم، امری است که برای همه مصرف کنندگان کیف های چرمی مهم نیست:

متاسفانه بعضی افراد،توجه و اهمیت خاصی به حفظ ظاهر و کیفیت کیف چرم مورد استفاده خود نمی دهند.اما از سوی دیگر بعضی افراد،خصوصا خانم ها در مراقبت از کیفشان دقت می کنند.مثلا کیف را روی میز می گذارند تا ته آن کثیف نشود.هر چند وقت یکبار به وسیله واکس یا روغن آن را تمیز می کنند و از گذاشتن عطر و ادکلن در کیف یا خودداری می کنند و یا مطمئن هستند که نشتی ندارد.

الکل دشمن کیف چرمی شماست

همانطور که می دانید مواد شیمیایی برای چرم بسیار مضر است.در هنگام دباغی رویه چرم را با موادی پوشش می دهند که هم محافظت کننده و هم براق کننده است.به همین دلیل روش تمیز کردن و نگهداری از کیف چرم طبیعی با دیگر کیف ها متفاوت است.به طور مثال شاید شما به راحتی بتوانید از خواص الکل برای پاک کردن لکه ها ی عمیق از کیفتان استفاده کنید اما این روش برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی اشتباه بزرگ است.الکل برای تمیز کردن برخی از محصولات چرم طبیعی مناسب نیست زیرا پوشش رویه چرم طبیعی را از بین می برد و به چرم آسیب می رساند.

شاید این سوال برایتان مطرح شود که چه کسی با الکل کیف چرم را پاک می کند؟

اولا ما به دلیل ارتباط شغلی که با چرم طبیعی داریم یعنی در اصل تولیدی کیف چرم طبیعی هستیم، بارها شاهد بوده ایم که افراد برای از بین بردن لک جوهر خودکار که روی کیف چرم طبیعی آنها افتاده است،از الکل استفاده کرده اند و با پارچه یا پد الکلی،روی جوهر را ساییده اند.اما موردی که اخیرا دامنگیر بسیاری از دوستان عزیز شده است،اسپری کردن الکل یا مخلوط آب و الکل به کیف چرم طبیعی برای از بین بردن کروناست.این کار بسته به رنگ و نوع چرم کیف شما،باعث ایجاد لکه های قهوه ای یا آبی و اکثر اوقات لکه های سفید بر روی کیف شما می گردد.

راه حل این مشکل ساده است،البته در مورد تمام چرم ها پاسخگو نیست ولی اکثر چرم های مورد استفاده در بازار به این روش عکس العمل مثبت نشان می دهند.به کیفی که بر اثر تماس با الکل دچار لکه شده است،ابتدا وازلین بزنید و وازلین را با دستمال کاغذی خوب روی تمام سطح کیف بمالید تا جذب کیف بشود. 2 روز کیف را کنار گذاشته و صبر کنید.به احتمال زیاد درست خواهد شد.

اکنون نکته ریزی را به شما یادآور می شویم.به جز این مسئله که شما نباید از الکل برای تمیز کردن کیف چرمی خود استفاده کنید مطلب دیگر اینکه از گذاشتن دستمال مرطوب،عطر و ادکلن در کیف چرمی خود نیز باید خودداری کنید.

دستمال مرطوب و عطر و ادکلن دارای الکل هستند پس باید آنها را از کیف چرمی خود دور نگه دارید بعضی افراد شیشه ادکلن خود را در کیف چرمی همراه خود حمل می کنند. شاید در نگاه اول بسته ادکلن سالم باشد و مشکلی نداشته باشد اما این مورد را در نظر بگیرید که احتمال شکستن یا باز شدن درب آن وجود دارد.در تجربه چندین ساله ای که در تولید کیف های چرمی دارم بارها برایم پیش آمده که دوست بزرگواری،توضیح داده است که ظرف ادکلن داخل کیفش شکسته و مواد شیمیایی ادکلن باعث از بین رفتن رنگ قسمتی از کیف چرمی ایشان شده است و از من در حل این مشکل کمک خواسته است.

این اتفاق به خاطر وجود الکل در ادکلن افتاده است و متاسفانه کیف شما را از بین می برد.راههایی برای جبران این اشتباه هست اما هرگز کیف شما مانند سابق نخواهد شد پس حتما از تماس عطر و ادکلن با کیف چرم طبیعی خود خودداری کنید.مدع