خبر, وبلاگ

تولید کیف فرش در مجموعه تولیدی کیف و چرم ملل

تولید کیف فرش

تولید کیف فرش در مجموعه تولیدی کیف و چرم ملل مبحثی است که امروز به آن خواهیم پرداخت

با توجه به ازدیاد تقاضا برای تولید کیف فرش در مجموعه های مختلف تولیدکننده، مجموعه تولیدی کیف و چرم ملل در نظر دارد توضیحی در مورد قیمت کیف فرش، متریال کیف فرش، مدل کیف فرش و ابعاد کیف فرش ارائه نماید.تاکنون این افتخار را داشته ایم که برای برند شهر فرش و همچنین قالی سرای مهرو و چند مورد دیگر را به عهده داشته ایم.

ابعاد مورد نظر خریدار

در مورد ابعاد این مدل کیف باید خدمتتان عرض کنم ابعاد به عهده تولیدکننده فرش و قالی می باشد،به طور مثال ساک قالی ابریشم در برند مهرو در ابعاد 15×45×85 سانتیمتر برای قالی 6 متری انجام شد.کیف های فرش ابریشم مهرو به سفارش مشتری مطابق عکس کیف موجود در مقاله می باشد.

تولید کیف فرش

طراحی مدل دلخواه

در مورد مدل و طرح کیف قالی یا فرش نیز سفارش دهنده می تواند متناسب با محصول خود مدل مکعب مستطیل و مدل استوانه ای و هر آنچه در ذهن دارد با ما در میان بگذارد تا ما طراحی آن را به بهترین نحو و با کمترین قیمت در زمان مورد نظر سفارش دهنده انجام دهیم.

تولیدی ساک فرش

قیمت کیف فرش

با توجه به قیمت برزنت برای تولید ساک فرش که از متری 20 هزار تومان تا متری 70 هزار تومان در بازار موجود می باشد،متوسط قیمت کیف برای یک قالی 6 متری حدود 60 تا 100 هزار تومان بسته به متریال مورد استفاده تخمین زده می شود.البته قیمت کیف ارائه شده برای قالی صادراتی و فرش ابریشم محاسبه گردیده است.اگر نه، حتی با حدود 30 هزار تومان نیز می شود کیف برای فرش 6 متری تولید نماییم.

برای کسب اطلاعات تخصصی تر و قیمت هایی متناسب با سایز و مدل مورد نظر مجموعه تان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به وبسایت ما مراجعه نمایید:

02188502500         دفتر مرکزی

09124152407        آقای محمد حسن زاده

http://www.melalcharm.com

http://www.kifmelal.com