وبلاگ

خرید کوله پشتی لپ تاپ

کوله پشتی مدرسه

خرید کوله پشتی لپ تاپ

تولیدی کوله پشتی، کوله پشتی ارزان، کوله پشتی اعلا، کوله دانشگاه، کوله مدرسه،کوله پشتی دانشگاه، کوله پشتی مدرسه

خرید کوله پشتی لپ تاپ از وب سایت melalcharm.com بیشتر مختص افرادی است که نیاز دارند تا لپ تاپ را در مسافت های طولانی حمل کندد و یا اینکه اندازه لپ تاپ بزرگ است و سنگین پس بهترین گزینه این است که از کیف کوله برای حمل آن استفاده شود که در کنار آن لوازم دیگر نیز بتوان قرار داد .

تولیدی کوله پشتی

کوله پشتی 258

 

خرید کوله پشتی لپ تاپ باید با بررسی معیارهای مختلف صورت بگیرد. اولین و مهمترین چیز اندازه لپ تاپ شما می باشد. اکثر لپ‌ تاپ‌های مورد استفاده ۱۵ اینچی می باشند. البته هستند موراد دیگری که لپ ‌تاپ‌ هایی با سایز ۱۷ اینچی هستند اما کمتر این اندازه مورد استفاده افراد قرار می گیرد زیرا بیشتر مخصوص افراد متخصص با نیازهای خاص می باشد. پس ابتدا باید اندازه لپ تاپ خود را در نظر بگیرید تا بتوانید یک کیف عالی و مناسب برای آن خریداری نمایید.

کوله پشتی دخترانه

 

همچنین در کنار اندازه لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که قرار است لوازم دیگری نیز درون کیف قرار دهید از جمله شارژر، ماوس و لوازم شخصی دیگر مانند کیف پول و کتاب و غیره. خصوصا افرادی که دانشجو هستند باید این موضوع را مد نظر داشته باشند زیرا لوازم همراه آنان بیشتر می باشد.

پس از مشخص نمودن اندازه کیف کوله به سراغ جنس پارچه برای خرید کوله پشتی لپ تاپ می رویم. جنس کیف می تواند شامل چرم، فوم، برزنت و یا نایلون و پلی استر باشد.

تولیدی کوله پشتی 35

تولیدی کوله پشتی

تولیدی کوله پشتی 35

 

کوله پشتی لپ تاپ با جنس چرم کیفیت بسیار خوبی دارد و شیک و لوکس نیز می باشد. این گزینه برای افرادی مناسب است که بیشتر در جلسات و مکان های بسیار رسمی شرکت میکنند.. این جنس کیف دوام بالایی دارد و به سادگی فرسوده نمی شود.

اما کوله ‌پشتی‌ با جنس فوم می تواند یک محافظ بسیار عالی برای لپ تاپ باشد تا آن را از ضربات وارده در امان نگه دارد.

کوله با جنس برزنت گزینه  بسیار محکم و مقاومی است. همچنین از لپ تاپ در برابر نور خورشید، باران وغیره به خوبی محافظت می‌کند. اما نقطه ضعف این جنس نفوذ آب به داخل کیف است که برای لوازم الکترونیکی از جمله لپ تاپ اصلا مناسب نیست و بیشتر مناسب مناطق گرم و خشک می باشد.

کوله پشتی مدرسه

 

کوله پشتی لپ تاپ از جنس نایلون و پلی‌استر چندان با دوام نیست و کیفیت بسیار پایینی دارد و خرید آن چندان توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *