وبلاگ

مدل های عجیب و جذاب کیف

کیف ارزان

مدل های عجیب و جذاب کیف بسیار متنوع و جالب هستند و بسته به سلیقه و خلاقیت طراح میتوانند مدل های بسیاری داشته باشند.

کیف یکی از اکسسوری های مهم به شمار می آید به خصوص میان خانم ها.

و ایشان دقت بسیاری در انتخاب کیف دارند.

کیفهای بزرگ و جادار بیشتر برای استفاده روزانه و کیف های کوچک و فانتزی بیشتر به عنوان کیف های مجلسی انتخاب میشوند. مجموعه ای از کیف ها معمولا در دسته های زیر قرار میگیرند:

کیف با طرح پوست حیوانات

این مجموعه شامل کیف هایی با طرح های پوست ماری،طرح پوست کروکودیل و طرح پوست پلنگی میباشد. که البته طرح پوست پلنگی با استقبال بیشتری روبروست.

کیف ارزان

 

کیف به شکل هندسه فضایی

یکی از اشکالی که برای کیف های مجلسی زنانه استفاده میشود، اشکال هندسی است.تولید کیفهایی به شکل استوانه،مکعب،کره،ذوزنقه و … در سالهای اخیر رونق یافته و خوشبختانه مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است.

کیف ارزان

کیف به شکل صندوقچه و چمدان قدیمی

برند لوکس لویی ویتون اخیرا کیفهایی به طرح صندوقچه و یا چمدان های قدیمی تولید کرده است که بسیار جالب و خاص هستند. که البته حتما مجلسی هستند چون حمل آن ها راحت و آسان نیست.

کیف ارزان

 

کیف متالیک نقره ای و کیف شیشه ای

این مدل ها نیز از مدل های جدید هستند در این طرح ها قسمتی از کیف یا تمام آن شیشه ای است و داخل آن کاملا پیداست.و یا کیف از رنگ نقره ای متالیک تولید شده است . این طرح فانتزی نیز جذابیت خود را دارد.

کیف ارزان

کیف با رنگ نئونی

در این مدل کیف از رنگهای بسیار شاد و براق استفاده میشود که مورد توجه دختران نوجوان قرار گرفته است.

کیف ارزان

کیف با قفل قدیمی

این کیف نوستالژی است از کیف پول های قدیمی که قفل جالبی داشتند و بیشتر برای نگهداری سکه به کار میرفتند. امروزه دوباره کیف هایی با این قفل مد شده است که حس خوبی را در آدم ایجاد میکند.

کیف ارزان

کیف های دستبندی، گردنی و کمری

کیفهای کمری از چندین سال قبل مورد استفاده قرار میگرفت ولی در سالهای اخیر با طرح های ظریف و جذاب مخصوص خانم ها نیز تولید میگردد. کیفهایی که بسیار فانتزی هستند ودور مچ، دور کمر، یا با بند به گردن آویزان میشوند.

کیف ارزان

کیف ارزان

کیف بافتنی

کیفهای بافتنی نیز مورد استقبال خانم هاست به خصوص اگر کار دست باشد که البته در تابستان و بهار میتوان از آنها استفاده کرد.

کیف ارزان

کیف ریش ریش

در طرح کیف میتوان از پر برای تزئین استفاده کرد. این کار با استفاده از پرهای رنگارنگ و زیبا میتواند به کیف جذابیت زیادی بدهد.

کیف ارزان

کیف تزئین شده با گل های پارچه ای

یکی از طرح هایی که نمیتوان گفت خلاقیت جدیدی است بلکه بیشتر بازسازی ایده ای قدیمی است استفاده از گل های رز پارچه ای برای تزئین کیف می باشد.

کیف ارزان

مدل های تولید کیف بسیار متنوع هستند و بسته به خلاقیت طراح ها میتوانند تا بی نهایت تنوع داشته باشند. در این مجال اندک تعدادی از آنها را با هم مرور کردیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *