خبر, وبلاگ

پرفروش ترین کیف های اداری سال 1399

تولیدی کیف چرم

پرفروش ترین کیف های اداری سال 1399 موضوعی است که در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم.

این تحقیق بر اساس بررسی موارد کیفی و کمی فروش کیف های اداری صورت گرفته است. بدین شکل که کیف های اداری که در سال 99 بیشترین فروش را داشته اند به لحاظ نکات مثبتی که موجب انتخاب این کیف توسط مشتری شده است و مواردی که پس از استفاده رضایت مشتری را در پی داشته اند، مورد بررسی قرار گرفته اند.

نتیجه این تحقیق به صورت مختصر و مفید خدمتتان ارائه میگردد:

امروزه کمتر کسی را میبینیم که به کارهای اداری مشغول باشد و یک کیف اداری شیک در اتاق خود نداشته باشد.کیف اداری جلوه خاصی به ظاهر شما میدهد. البته انتخاب یک کیف اداری مناسب کار چندان ساده ای نیست.

نکاتی که باعث پرفروش شدن بعضی از کیف های اداری به نسبت دیگر مدل ها شده است، بر اساس الویت بندی مدلها به شرح زیر است:

1-جنس کیف:

کیف اداری هر روز ساعات بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد. پس مرغوبیت جنس آن بسیار مهم است. استفاده از متریال مرغوب برای تولید کیف اداری نکته بسیار مهمی در دوام و ماندگاری آن است.

2-کیفیت دوخت کیف:

بعضی از اوقات ما مجبوریم که وسایل زیادی را با خود حمل کنیم. پس کیفیت دوخت کیف اداری اصافه بر تمیز و خوش دوخت بودن باید محکم نیز باشد تا توان حمل بارهای سنگین را داشته باشد.

3-مدل کیف:

مدل کیف های اداری معمولا رسمی است. ولی با کمی تغییر در طراحی، امروزه کیف های اداری از تنوع بسیار زیادی در طرح و مدل برخوردارند. گاها بعضی از آنها با اندکی تغییر حالت اسپرت و زیبایی به خود میگیرند.

4-وزن کیف:

وسایلی که با خود حمل میکنیم به اندازه کافی وزن دارند. پس بهترین حالت این است که کیف اداری وزن کمی داشته باشد تا در زمان استفاده وزنی مضاعف را بر شانه یا مچ دست ما تحمیل نکند.

5-جادار بودن کیف:

هنگام خرید کیف اداری با کمی فکر کردن میتوانیم برآورد کنیم که چه میزان وسایل میخواهیم در کیف جای دهیم و یا حتی به صورت ذهنی جای هرکدام را مشخص کنیم. بدین صورت میتوانیم کیف متناسب با وسایلمان خریداری کنیم. جادار بودن کیف یکی از نکات مهم در انتخاب کیف مناسب است.

6- قیمت خرید کیف:

پس از بررسی نکات فوق و اطمینان از مناسب بودن کیف اداری از همه نظر، اکنون باید به این نکته توجه کرد که آیا قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، تناسبی معقول با کیفیت کیف اداری موردنظر دارد؟

هنگامی بهترین خرید را خواهیم داشت که بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنیم.

تهیه هرکالایی با  قیمت کم مسلما انتخاب درستی نیست. از طرفی همیشه گرانترین کالا بهترین کالا نیست. اینکه شما کیف اداری با کیفیت و مناسبی را انتخاب کنید که مدت طولانی برای شما کار کند و همچنین شکل ظاهری خود را حفظ کند، و بابت آن هزینه گزافی نپردازید مهمترین مورد است.

البته قیمت کیف های اداری در تولیدی کیف با فروشگاه کیف بییار متفاوت است و یکی از نکات موردپسند مشتریان محترم ما، قیمت مناسب تولید کیف های اداری با کیفیت عالی بوده است.

در مقاله بعدی 5 کیف اداری پرفروش سال 99 را با توضیحات کامل خدمتتان معرفی خواهیم کرد.