وبلاگ

تولیدی چرم | تولید کیف اداری

تولیدی کیف همایش

کیف همایشی خوب از کجا بخریم؟

کیف همایشی خوب از کجا بخریم؟میدونید این سوال مخصوص کیه؟  یکی از گروه هایی که همواره به دنبال تهیه هدیه همایشی خوب و مناسب هستند، قشر کارپردازان عزیز میباشند.

برگزاری هرگونه همایش و سمینار یا حتی برپایی نمایشگاه نیاز به تهیه گیفتی مناسب برای مدعوین دارد. که البته باید کاربردی و شکیل باشد.

این امر که شما بتوانید ساک یا کوله همایش مناسب و استاندارد را با قیمت مناسب خریداری کنید،هنر بسیار بزرگی است.

همیشه واسطه ها موجب افزایش قیمت محصولات بوده اند. پس هرگاه که بتوانیم واسطه ها را حدف کنیم می توانیم بهای کمتری بابت خریدمان بپردازیم.

تولیدی کیف همایش با مناسب ترین و کمترین قیمت بازار،محصولات خود را به خریدار ارائه می دهد. این محصولات دارای تنوع طرح و قیمت میباشد و تمامی سلیقه ها و بودجه هارا شامل میگردد.

یک تولیدکننده با رصد کردن بازار جهانی و استفاده از جدیدترین طرح ها و مدل های جهان،محصولات به روز و زیبا تهیه می کند و با توجه به فرهنگ جامعه رنگ و طرح مناسب و دلخواه مصرف کنندگان آن جامعه را مورد توجه قرار می دهد و می تواند نبض بازار را در دست بگیرد.

پس برای خرید لازم نیست حتما به سراغ برندهای معروف و پرهزینه بروید. می توانید با جستجوی تولیدکننده کالاهای همایش و سمینار به دنیایی از کیف  و کوله پشتی و فولدر و دوشی و انواع محصولات چرمی و … با تنوع طرح و رنگ وصل شوید و بهترین خرید را داشته باشید.

تولیدی ملل با سالها تجربه در زمینه همکاری با همایشها و سمینارهای متعدد آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان میباشد.

09124152407

09195352006

02188502500

در زیر تصاویر نمونه هایی از تولیدات کارگاه ما را مشاهده نمایید:

کیف لپ تاپ

کیف دستی و کیفها لپ تاپ از جمله کیفهای همایشی است که همیشه در صدر جدول انتخاب توسط مشتریان عزیز بوده است.

کیفهای لپ تاپ و یا دیگر طرح ها و مدل های کیفهای دانشجویی، جزو کاربردی ترین کیفها برای هدیه دادن در همایش ها و سمینارها میباشد.

 

کیف دوشی

از دیگر مدل هایی که در همایش ها و سمینارها مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به کیف دوشی اشاره کرد.

کیف های دوشی نیز بسیار پرطرفدار و متنوع هستند و اکثر سلایق را تحت پوشش قرار میدهند.

 

 

کوله پشتی

کوله پشتی هم مسلما به دلیل سهولت استفاده و احساس راحتی در هنگام حمل وسایل طرفداران بسیاری دارد و گزینه مناسبی برای هدیه دادن در همایشها و سمینارهاست.

کوله پشتی کاربردها و مدل های بسیار متنوعی دارد که حتما درباره آنها خواهیم نوشت. در زیر نمونه هایی از کوله پشتی های تولید شده در مجموعه کیف و چرم ملل را مشاهده فرمایید:

 

 

فولدر و کلاسور

فولدر و کلاسور هم از جمله اقلام همایشی است که در خیلی از موارد انتخاب کارپردازان عزیز است. کلاسور و فولدر با جنس های متنوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی تولید میگردد.

در زیر نمونه هایی از کلاسورهای تولیدی ما را ملاحظه کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *