وبلاگ

کیف پول چرم

تولیدی کیف چرم

در این متن میخواهیم نکاتی را در مورد کیف پول چرم با هم مرور کنیم

کیف پول به عنوان اصلی‌ترین  لوازم نقش بسزایی در بروز شخصیت آقایان و خانمها دارد. از این روی در انتخاب کیف پول به نکاتی از قبیل: جنس کیف پول، مدل به لحاظ زیبایی و کاربردی بودن، فضاسازی داخلی کیف و قابلیت تمیز شدن آن باید توجه کرد.

تولیدی کیف چرم

کیف پول چرمی با کیفیت باید از چه جنسی انتخاب شود؟

کیف پول چرمی در استاندارد‌ها و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شود. از کیف پول با پارچه‌های برزنتی گرفته تا چرم گیاهی و مصنوعی و یا کیف‌های دست‌دوز از جنس چرم مرغوب. این را همیشه به خاطر داشته باشید که استفاده از پلاستیک در کیف پول از ارزش آن می‌کاهد و علاوه بر این دوامی ندارد و زود کثیف می‌شود.

 

چگونه چرم مرغوب را بشناسیم؟

زمانی که حرف از چرم به زبان می‌آید، بسیاری بر این باور هستند که تنها یک نوع چرم وجود دارد و این اشتباه بزرگیست که صنعتگران از آن به سود خود استفاده می‌کنند! بهترین، نرم‌ترین، بادوام‌ترین و گران‌ترین چرم، چرم آنیلین است؛ که تنها ۵ درصد از چرم موجود را شامل می‌شود و یک نوع کهنگی و زنگار حاکی از گذشت زمان در این چرم وجود دارد، که نشان از قدمت و ارزش آن دارد. چرم فول گرید در درجه دوم قرار دارد.

۹۵ درصد چرم‌های دیگر همواره باید اصلاحاتی رویشان صورت پذیرد تا ایرادهایشان مخفی شده، رنگ شوند و حتی عمرشان افزایش یابد. این نوع از چرم صاف و یکنواخت‌تر به نظر می‌رسد و با گذشت زمان، زنگار و کهنگی به رویش نمی‌نشیند و آن حس تجملاتی چرم آنیلین را ندارد.

 

تولیدی کیف چرم

تولیدکننده انواع کیف های برزنتی و چرمی

چرم طبیعی فقط از پوست حیوانات بدست می آید؟

کیف چرم طبیعی فقط از پوست حیوانات بدست نمی آید. شاید اسم چرم گیاهی به گوشتان خورده باشد. در واقع رنگ های گیاهی اصلی ترین ویژگی چرم های گیاهی محسوب می شوند. البته این نوع چرم با توجه به اینکه همخوانی بیشتری با محیط زیست دارد مورد توجه خیلی از افراد قرار می گیرد. هرچند یکی از معایب این نوع چرم طبیعی، ناپایداری آن در آب می باشد که سبب سفت شدن و شکنندگی آن خواهد شد. از همین روی در زمان های قدیم از چرم طبیعی گیاهی آب خورده برای ساخت برخی از زره ها در جنگ استفاده می شد.

تولیدی کیف چرم

در مطالب آینده بیشتر در مورد کیف پول چرم خواهیم گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *