خبر

کیف کلاچ چیست؟

تولیدی کیف کلاچ

احتمالا همانطور که حدس میزنم از خواندن نام کیف کلاچ کمی تعجب کرده‌اید و حتی کنجکاو شده‌اید. بسیار پیش می‌آید که ما از وسیله‌ای استفاده می‌کنیم اما نام تخصصی آن را نمی‌دانیم.

کیف کلاچ همان کیف‌های دستی کوچکی است که اکثرا در مواقع رفتن به مهمانی‌های رسمی از آنها استفاده می‌کنیم. وسایل زیادی را در خود جای نمی‌دهد به جز موبایل، کارت بانکی، مقداری لوازم آرایش برای خانم‌ها.

تولیدی کیف کلاچ

تنوع طرح و جنس در کیف کلاچ

این مدل کیف اکثرا بدون بند دوشی و دسته طراحی و تولید می‌گردند. اما دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستند. هم از نظر جنس تولید و هم به لحاظ طراحی تنوع کیف کلاچ می‌تواند تمامی سلایق گوناگون را تحت پوشش قرار دهد.

تولیدی کیف کلاچ

 

سبک بودن و سادگی این مدل کیف می‌تواند افراد را برای استفاده از این مدل کیف‌ها ترغیب کند. طرح‌های مختلف این کیف را می‌توان در مراسم غیر‌رسمی و مراسمات رسمی استفاده کرد که هرکدام به نوبه خود مزیت‌های خاصی دارد.

تولیدی کیف کلاچ

پیشینه کیف کلاچ

پیشینه کیف کلاچ به دوران تمدن بابل برمی‌گردد که از این سبک کیف هنگام شرکت در مراسم مذهبی خود استفاده می‌کردند.

این مدل کیف مورد استفاده آقایان و خانم‌ها بوده و هست. ولی در اوایل قرن 19 میلادی این مدل کیف از دنیای مد کنار گذاشته شد اما طولی نکشید که دوباره به جهان مد و فشن بازگشت.

تولیدی کیف کلاچ

کیف کلاچ مردانه و زنانه

طراحان کیف همیشه مدل‌های متنوعی از کیف کلاچ را برای استفاده خانم‌ها و همچنین

مدل‌هایی برای استایل مردانه طراحی می‌کنند.

تولیدکننده کیف کلاچ

تولیدکننده کیف کلاچ

اکنون که این مدل کیف بازگشت خوبی به دنیای مد داشته است می‌توانید طرح‌های زنانه و مردانه آنرا در مراسم‌های رسمی، فرش قرمزها و یا حتی به طور روزانه مشاهده کنید.

ست کردن کیف کلاچ

ست کردن کیف کلاچ با استایل شما کار بسیار راحت و دلچسبی است، مانند تمام کیف‌های دیگر. این هماهنگی میتواند از تضاد رنگ این کیف با لباس‌های شما شکل بگیرد و یا تناسب رنگی که ترکیب زیبایی از لباس‌ها به همراه کیف بسازد.

یک نکته رنگی

یادآوری یک نکته در این مقال ضروری است اگر قصد دارید کیف کلاچ خود را به طور روزانه استفاده کنید، بهتر است در انتخاب رنگ آن دقت نموده و رنگی خنثی را انتخاب کنید. زیرا با تعویض لباس‌های روزانه خود، خللی در زیبایی استایل و تیپ شما پدید نمی‌آید.

تولیدکننده کیف کلاچ

اگر عادت دارید همواره از مانتو یا پالتو مشکی استفاده کنید، می‌توانید کیف کلاچ خود را به رنگ قرمز یا نارنجی خریداری کنید. این ترکیب همواره جذاب و زیبا بوده است.

تولیدکننده کیف کلاچ

کیف کلاچ را میتوان با کت و شلوار نیز ست کرد. پوشیدن کت و شلواری با پارچه ساده و یا شلواری ساده با کت طرح‌دار، روش مناسبی برای ایجاد استایلی عالی به همراه این سبک کیف است.

تولیدکننده کیف کلاچ

نحوه نگه داشتن کیف کلاچ در دست

در مراسمات رسمی و در صورتی که از کیف کلاچ استفاده می‌کنید بهتر است کیف را با هر دو دست در مقابل بدن خود نگه دارید. اگر کیف کلاچ شما دارای ابعاد و اندازه ای بزرگ است میتوانید آن را کنار بدن تان نگه دارید یا زیر بغل بگذارید.

فروش عمده کیف کلاچ

فروش عمده کیف کلاچ

سایز کیف کلاچ

مسئله ای که اینجا مطح می‌گردد، اندازه کیف کلاچ است. دقت در انتخاب اندازه مناسب سهم بسزایی در زیبایی تیپ شما دارد. همواره برای انتخاب اندازه کیف (هر مدل کیفی) تناسب کیف با ابعاد بدن‌تان را در نظر بگیرید.

فروش عمده کیف کلاچ        فروش عمده کیف کلاچ

قوانین مد تاکید دارند که افراد لاغر و دارای قد کوتاه از کیف‌های کوچکتر استفاده کنند و افراد قد بلند و هیکل‌دار از کیف‌هایی با ابعاد بزرگتر استفاده کنند. البته همیشه رعایت قوانین بهترین انتخاب نیست و با مشاهده استایل خود در مقابل آینه و امتحان چندین مدل و اندازه از کیف مورد نظرتان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه بسا کیفی با ابعاد بزرگ به دلیل طراحی خاص خود برای افراد کوتاه قد و لاغر نیز مناسب باشد.

استفاده از کیف کلاچ در مهمانی‌های رسمی از قدیم رایج بوده است اما امروزه پای این مدل کیف به زندگی روزمره افراد کشیده شده است.

دنیای مد جدیدا برای راحتی، سلامت و سادگی کیف‌های روزانه اهمیت ویژه‌ای قائل است. پس کیف‌هایی را که به علت سنگینی موجب فشار بر روی شانه و کمر می‌شوند را با کیف‌های کلاچ جایگزین کرده است.

فروش عمده کیف کلاچ فروش عمده کیف کلاچ فروش عمده کیف کلاچ

استفاده بیشتر از این مدل ما را بر آن داشت تا مطلبی پیرامون آن نگارش کرده و منتشر نماییم و اطلاعاتی هرچند اندک به معلومات شما عزیزان بیافزاییم.

اگر طرفدار کیف‌های کلاچ هستید و نکته خاصی را می‌خواهید به مطلب فوق اضافه کنید، تولیدی کیف و چرم ملل مشتاق خواندن آن در بخش نظرات کاربران می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *