وبلاگ

یک ست چرم باکیفیت چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

ست چرم طبیعی مردانه

یک ست چرم باکیفیت چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

ست چرمی طبیعی یکی از اکسسوری هایی است که در استایل فرد بسیار تاثیرگذار است.شاید به این نکته ریز توجه نکرده باشید اما افراد خوشتیپ و شیک پوش حتی برای این اکسسوری های کوچک نیز وقت می گذارند.

ست چرمی مردانه معمولا شامل کیف پالتویی چرم طبیعی،کمربند چرم طبیعی و جا کارتی چرم می باشد و گاهی به جای جاکارتی،جا کلیدی چرم طبیعی در جعبه ست چرمی مردانه قرار می گیرد.

تولیدی ست چرم طبیعی مردانه

ست چرمی زنانه نیز شامل کیف پول چرم طبیعی زنانه،جاکارتی چرمی زنانه و جاکارتی چرم طبیعی می باشد.گاهی اوقات البته به ندرت به جای جاکلیدی از آیینه ای کوچک با قاب چرم طبیعی استفاده می شود.

ست چرم طبیعی زنانه

ست چرم طبیعی مردانه،اکثرا در رنگ های مشکی،قهوه ای،عسلی تولید می شود.بعضی اوقات رنگ سورمه ای نیز در این رنگبندی جای می گیرد.اما ست چرم طبیعی زنانه تنوع رنگ بسیار زیادتری دارد.

گرچه پرطرفدارترین رنگ ست چرمی زنانه زرشکی است اما رنگ های مشکی،عسلی،قهوه ای،خردلی،فیلی،قرمز،زرد و سورمه ای نیز در تولید ست چرمی زنانه استفاده می شوند  و تمام سلایق را تحت پوشش قرار می دهند. در سال های اخیر از ست چرمی برای دادن هدیه بسیار استقبال شده است.ست چرم طبیعی مردانه قبل از عید نوروز و در مناسبتهایی مانند روز مرد یا روز پدر،همچنین ولنتاین فروش ویژه ای دارد.

ست چرم طبیعی زنانه نیز به عنوان هدیه اعیادی مانند نوروز،روز مادر،روز زن و ولنتاین مورد استفاده قرار می گیرد و البته که ست چرم طبیعی هدیه ای زیبا و بسیار کاربردی است.ست چرم طبیعی مردانه و زنانه همیشه به همراه جعبه به فروش می رسد.جعبه های شیک و مجلسی که آن را برای هدیه دادن مناسب تر می کند تنوع طرح و رنگ در این محصول باعث جذابیت بیشتر آن می گردد.