خبر

تولیدی کوله پشتی

تولیدی کوله پشتی

همانطور که می‌دانید ملل چرم تولید کننده کوله پشتی نیز می‌باشد. بخش تولیدی کوله پشتی مجموعه ملل چرم، آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می‌باشد. اگر احتیاج به مشاوره رایگان دارید یا تصمیم به سفارش تولید کوله پشتی دارید همین الان با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۲۵۰۰ یا ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷ تماس حاصل نمایید.

 

 

همچنین می‌توانید از تصاویر نمونه کوله پشتی های تولید شده در مجموعه ملل چرم دیدن نمایید.

 

 

 

 

تولید کیف مدرسه پسرانه

تولید کیف مدرسه پسرانه در بازار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.  مخصوصا والدینی که فرزندشان در مقطع پیش دبستانی، مهدکودک و اول ابتدایی می باشد،  ذوق و شوق زیادی برای خرید کیف مدرسه خواهند داشت.

یکی از مدل های کیف مدرسه پسرانه ، مدل های عکسدار میباشد که شخصیت های کارتونی دارند.

مانند: کیف مدرسه پسرانه مرد عنکبوتی(Spider Man Boys’ School Bag)،کیف مدرسه پسرانه پاندای کنگ فوکار(Kongfu Panda Boys’ School Bag)، کیف مدرسه پسرانه داستان اسباب بازی(toy story Boys’ School Bag)،کیف مدرسه پسرانه پسر پاگنده (Boys’ School Bag The big boy)، کیف مدرسه پسرانه بچه رئیس (the boss baby Boys’ School Bag)، کیف مدرسه پسرانه بنتن(bantan Boys’ School Bag) کیف مدرسه پسرانه سگ های نگهبان(Paw patrol Boys’ School Bag) کیف مدرسه پسرانه ماشین ها (Boys’ school bag for cars) کیف مدرسه پسرانه پرنده های خشمگین (Angry Birds Boys School Bag)

تولیدکننده کیف مدرسه

یا مدلهای کیف مدرسه با طرح شخصیت های کارتونی نوستاژیک مانند:

کیف مدرسه پسرانه پینوکیو(Pinocchio Boys’ School Bag)، کیف مدرسه پسرانه ای کیو سان (Ki Yu San Boys’ School Bag)، کیف مدرسه پسرانه می تی کومان (Miti Kuman Boys’ School Bag)، کیف مدرسه پسرانه تن تن(Ton Ton Boys School Bag)

در برخی از طرح‌های کیف عکسهایی استفاده میشود که نمی توان گفت صرفا مدل پسرانه می باشد.

مانند بعضی شخصیت های کارتونی جدید:

کیف مدرسه باب اسفنجی(Sponge Bob School Bag)، کیف مدرسه مینیون(Minion School Bag)،

کیف مدرسه میکی موس(Mickey Mouse School Bag)،که همه این مدل ها  مورد استقبال در بازار کیف مدرسه قرار می گیرد.

البته در مقاطع اول،دوم و سوم دبستان کیف مدرسه پسرانه می تواند طرح های مشابه که دربالا ذکر کردیم داشته باشد.

مرغوب بودن کیف مدرسه در هنگام تولید از سه جهت کیفیت،طرح و رنگ آمیزی پسرانه و ابعاد متناسب با جثه پسربچه ها مورد توجه قرار میگیرد.

کیف مدرسه پسرانه چرخدار یا چمدان پسرانه هم مدلهای موجود کیف های قابل سفارش می باشند.

در ابتدای فصل پاییز( مهر ماه) که مدرسه ها بازگشایی می شوند کیف مدرسه، بازار و سفارش بسیار بالایی دارد.

درکارگاه تولیدی کیف مدرسه پسرانه از اواسط اردیبهشت ماه تولید این محصول شروع شده و تا اواسط مرداد کارگاههای تولیدی به صورت فشرده و متمرکز کیف مدرسه پسرانه تولید می کنند،سفارش پخش کننده ها و بنکدارهای بازار کیف مدرسه از اواسط مرداد تا اواسط شهریور انجام می شود که پس از آن فروشگاه های لوازم‌التحریر و کالاهای مدرسه که با مشتری به صورت رو دررو تعامل دارند از بازار کیف مدرسه بهره می برند.

تولید کیف مدرسه دخترانه

تولید کیف مدرسه دخترانه در بازار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.  مخصوصا والدینی که فرزندشان در مقطع پیش دبستانی، مهدکودک و اول ابتدایی می باشد،  ذوق و شوق زیادی برای خرید کیف مدرسه خواهند داشت.

یکی از مدل های کیف مدرسه دخترانه، مدل های عکسدار میباشد که شخصیت های کارتونی دارند.

مانند: کیف مدرسه دخترانه فروزن ( Frozen girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه تک شاخ (Unicorn Girl School Bag)، کیف مدرسه دخترانه کیتی(Kitty girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه باربی(Barbie girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه ماشا و میشا (Masha and Misha girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه دختر توت فرنگی (Strawberry Girl School Bag)، کیف مدرسه دخترانه دختر کفشدوزک (Cobbler girl school bag)، کیف مدرسه دخترانه اگنس کوچولو(Little Agnes Girl School Bag)، کیف مدرسه دخترانه تیتان (Titan girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه پف پفی ها (The Power Puff Girls school bag)،کیف مدرسه دخترانه کاخانه هیولاها (Monster Factory Girl School Bag).

تولیدی کیف مدرسه

یا مدلهای کیف مدرسه با طرح شخصیت های کارتونی نوستاژیک مانند:

کیف مدرسه دخترانه سیندرلا(Cinderella girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه پری دریایی(Snow White Girl School Bag)، کیف مدرسه دخترانه گربه های اشرافی (Aristocratic cat girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه تام و جری(Tom and Jerry girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه سرنتی پیتی(Serenity Petty Girl School Bag) کیف مدرسه دخترانه پو(Poo girls school bag)، کیف مدرسه دخترانه سیمپسونها(Simpsons Girls School Bag).

در برخی از طرح‌های کیف عکسهایی استفاده میشود که نمی توان گفت صرفا مدل دخترانه می باشد.

مانند بعضی شخصیت های کارتونی جدید:

کیف مدرسه باب اسفنجی(Sponge Bob School Bag)، کیف مدرسه مینیون(Minion School Bag)،

کیف مدرسه میکی موس(Mickey Mouse School Bag)،که همه این مدل ها  مورد استقبال در بازار کیف مدرسه قرار می گیرد.

البته در مقاطع اول،دوم و سوم دبستان کیف مدرسه دخترانه می تواند طرح های مشابه که دربالا ذکر کردیم داشته باشد.

مرغوب بودن کیف مدرسه در هنگام تولید از سه جهت کیفیت،طرح و رنگ آمیزی دخترانه و ابعاد متناسب با جثه دختربچه ها در سنین 5 تا 9 سال مورد توجه قرار میگیرد.

کیف مدرسه دخترانه چرخدار یا چمدان دخترانه هم مدلهای موجود کیف های قابل سفارش می باشند.

در ابتدای فصل پاییز( مهر ماه) که مدرسه ها بازگشایی می شوند کیف مدرسه، بازار و سفارش بسیار بالایی دارد.

درکارگاه تولیدی کیف مدرسه دخترانه از اواسط اردیبهشت ماه تولید این محصول شروع شده و تا اواسط مرداد کارگاههای تولیدی به صورت فشرده و متمرکز کیف مدرسه دخترانه تولید می کنند،سفارش پخش کننده ها و بنکدارهای بازار کیف مدرسه از اواسط مرداد تا اواسط شهریور انجام می شود که پس از آن فروشگاه های لوازم‌التحریر و کالاهای مدرسه که با مشتری به صورت رو دررو تعامل دارند از بازار کیف مدرسه بهره می برند.

در زیر نمونه هایی از کیف و کوله پشتی مدرسه تولیدی کیف و چرم ملل را مشاهده نمایید:

کوله پشتی مدرسه مقطع ابتدایی

 

کوله مدرسه مقطع متوسطه

 

تولیدی کوله پشتی

داشتن کوله‌پشتی برای بسیاری از  دانش‌آموزان ، دانشجویان و… اهمیت  بسیار زیادی دارد.

امروزه افراد زیادی مسافت‌های گوناگونی را طی می‌کنند و چه وسیله‌ای بهتر از کوله‌پشتی می‌تواند باشد که برای ایشان راحتی را به همراه داشته باشد .

کوله‌پشتی ارزان طلای نابی است که بسیاری از خریداران به دنبال تهیه آن هستند.

یک کوله ارزان و باکیفیت که علاوه بر جوابگو بودن نیازهای  ایشان در تولیدی کوله واقع  در کشور خودمان تولیدشده و حاصل دسترنج استادکاران ایرانی است . تهیه کوله ارزان در سبد خرید بسیار از اقشار جامعه است.

زیرا استفاده از کوله‌پشتی آن هم کوله ارزان باعث صرف هزینه‌های کمتر برای خانواده‌های ایرانی شده و چرخ تولیدی کوله را در سرتاسر ایران می‌چرخاند،  کوله‌پشتی ارزان که گاهی باید در جست و جوی آن وسواس به خرج داد و توجه ویژه‌ای به کیفیت آن نیز داشت . یک کوله ارزان می‌تواند از مواد و منابع بی‌کیفیت تا موادی باکیفیت متغیر باشد . تمام این موارد تنها توسط تولیدی کوله قابل‌تغییر است و در ساخت کوله‌پشتی باید به کیفیت ارائه‌شده توسط تولیدی کوله توجه زیاد به خرج داد .

چرا کوله‌؟

مسلماً اگر از هرکسی سؤال  شود که کوله‌ را ترجیح می‌دهد یا کیف‌های دستی گوناگون بازار را ، تعداد قریب به اتفاقی کوله‌ را می‌پسندند .

زیرا برای جابه‌جایی بسیار راحت تر از کیف‌های دستی مختلف است. در این بین تولیدی کوله که کوله‌پشتی ارزان را تولید کرده و روانه بازار می‌کند و در کنار تولید خود به مشتری هم نگاه ویژه‌ای دارد یکی از قطب‌های مهم این بازار  عرضه و تقاضا است . زیرا کوله ارزان اگر به دست  تولیدی کوله که برای طبع مشتری اهمیتی قائل نیست و تنها به سود خود می‌اندیشد اتفاق  بی افتد، باعث تولید کوله‌پشتی بی‌کیفیت شده و در سرتاسر بازار به مانند سمی مهلک پراکنده می‌شود و خاطر مشتریان و مصرف‌کنندگان کوله‌پشتی این وسیله‌ی کاربردی را آزرده می‌کند.

استفاده در مسافرت

در تمامی مسافرت‌های خود حتماً کسی را دیده‌اید که کوله‌پشتی ارزان خود را  به دوش گرفته و در کوله‌پشتی خود مقدار نسبتاً زیادی وسایل را جا کرده و شما متعجب به ساک دستی مسافرتی خود نگاه می‌کنید که برای هر جابه‌جایی تلاش طاقت‌فرسایی می‌خواهد و هر بار که نیاز است از مکانی به مکان  دیگر بروید با خود میگویید کاش می‌شد بارهایم خودشان را حمل می‌کردند ، در همین افکار هستید که دوستان خود که کوله‌پشتی ارزان خود را به همراه دارند و با استفاده از  کوله‌پشتی خود به راحتی حرکت کرده و لذت بیشتری از مسافرت می‌برند را می‌بینید .

وقتش رسیده که شما هم به فکر تهیه کوله‌پشتی بیفتید . تهیه کوله‌پشتی ارزان و باکیفیتی که در تولیدی کوله‌پشتی تولیدشده که کیفیت حرف اول را میزند .

استفاده در مدارس

بسیاری از دانش‌آموزان می‌شود گفت 99 درصد دانش‌آموزان به کوله علاقه خاصی نشان می‌دهند و برای گذراندند سال تحصیلی خود خواستار تهیه کوله‌پشتی هستند.

خانواده‌ها هم برای تهیه کوله‌پشتتی ارزان بازارها را یکی پس از دیگری جست و جو کرده و در صدر لیست خرید سال تحصیلی فرزندشان نام کوله ارزان را درج کرده‌اند، کوله‌پشتی ارزان که پیدا کردن آن سخت نیست ولی دستیابی به کوله‌پشتی ارزان که هم کیفیت داشته باشد و هم در تولیدی کوله تولید شده باشد که قیمت هنگفتی را طلب نکند ممکن است کار وقت‌گیری باشد .

دانش‌آموزان کوله‌پشتی‌ های خود را مانند دوست صمیمی خود دوست دارند و هر جا که می روند کوله‌پشتی خود را همراه می‌برند. تمام وسایل خود اعم از کتاب دفتر و دفاتر نقاشی  خودشان را در کوله‌پشتی ارزان خود می‌گذارند و ممکن است بین این وسایل مقداری خوراکی‌های مختلف باب طبعشان را هم بگذارند تا در هر جایی که هستند از دل کوله‌پشتی خود وسایل گران‌بهای خود را بیرون آورده و از وقت گذراندن در مهمانی‌ها و یا در طول مسیر لذت کافی را ببرند .

کوله‌پشتی ارزان را از کجا می‌شود تهیه کرد ؟

تولیدی کوله مکانی است که کوله‌پشتی در آن جان به دست استادکاران باتجربه و حرفه‌ای ساخته می‌شود. تولیدی کوله دقیقاً مکانی است که شما باید به دنبال کوله‌ مناسب خود بگردید و از خود سازندگان،کوله‌پشتی ارزان را طلب کنید و با خشنودی و با در دست داشتن کوله ارزان خود که با دقت بالایی ساخته‌شده به سمت خانه‌ی خود حرکت کرده و دانش‌آموز خود را غرق در خوشحالی کنید .

رابطه دانشجویان و کوله پشتی !

دانشجویان هم با  اینکه مدت زمانی از دوران دانش‌آموز بودنشان گذشته باز هم به دلیل علاقه‌ی وافر به کوله ها و به دلیل حمل وسایل و جزوات مختلف که گاهی قطور هستند و در بسیاری از موارد به دلیل حمل لپ‌تاپ‌های نسبتاً سنگین خود نیاز به خرید کوله‌ دارند .

آن‌ها هم مانند پدر و مادرهای خود که در زمانی دانش‌آموز بودن ایشان در جست و جوی کوله ارزان بودند، با وسواس فکری بالا و با دقت و نگاه تیزبین خود به دنبال کوله ارزان در تولیدی کوله می‌گردند تا کوله‌پشتی ارزان متناسب با نیاز خود را پیداکرده و با صرف هزینه‌ای معقول آن را تهیه کنند.

برای دانشجویان این وسایل می‌تواند نقش گنجینه اسرار هم داشته باشد زیرا آن‌ها تمامی جزوات و مطالب خود را در همین کوله ارزان گذاشته و آن را مانند قسمتی از بدن خود ساعت‌ها و در طول کلاس‌های مختلف حمل می‌کنند و تمامی اطلاعات خود را در آن نگهداری می‌کنند.

اطلاعتی که در زمان امتحانات به شدت آن‌ها را به تکاپو وا‌داشته و باعث می‌شود زیر و روی کوله‌ خود را به دنبال مطالب یادداشت شده‌ی گذشته بگردند تا شاید در امتحانات خود موفقیت بیشتری کسب کنند.

در آخر هم باید به یاد داشت که کوله‌ های پشتی هم مانند بسیاری از وسایل دیگر نحوه مصرف دارد و باید دقت کرد که همیشه دو بند کوله‌  را بر روی شانه‌های خود بیاندازیم تا از بروز آسیب‌های جدی جلوگیری شود.

آسیب هایی که در  تمام طول دوره ی استفاده از این وسایل سلامت مارا تهدید میکند و اگر در استفاده کمال دقت را در نظر نگیریم ممکن است آسیب دیدگی را برای خود به ارمغان بیاوریم.

آسیب دیدگی هایی که گاهی برای التیام تا مدت ها زمان احتیاج خواهند داشت .

——————————————————————————————————————————————-

کوله پشتی یاور همراه شما 

کوله پشتی جادار و کم وزن، از بروز خطرات و صدمات وارده بر ستون فقرات کودکان شما جلوگیری می نماید.

با استفاده از یک کوله پشتی درخور و شایسته جهت  کوهنوردی، ساعات خوبی را در بالا رفتن از کوه

 تجربه کنید.

 

با گذشت هر روز شما شاهد این هستید که تولید کوله پشتی و یا کیف، به شکلی جدید تر و زیباتر از گذشته صورت می گیرد. هدف از نوآوری در ساخت این لوازم، ایجاد رفاه و سادگی در سهولت استفاده از این وسایل ضروری است. واضح است که زمان استفاده از ساک های سنگین و بی کیفیت دیگر به سرآمده است. حالا دیگر بهترین گزینه در سفر، راه مدرسه، دانشگاه و یا حتی کمپینگ و ورزش را در یک کوله پشتی استاندارد می یابند. البته در بکارگیری کوله پشتی یا کیف، توجه به بعضی از نکات لازم و اساسی است. لذا در بررسی از کوله پشتی یا تولیدی کیف، دقایقی از وقت خود را به ما اختصاص دهید.

گذری بر تاریخچه کوله پشتی(Back Pack)

باید بدانید که استفاده ای تکه ای از چرم یا پارچه برای بستن کتابها، به منظور حمل آنها  برای سالها در جوامع متداول بود. رسمی که یکدفعه پایان پذیرفت و از بین رفت. اما این امر چگونه صورت گرفت؟

نخستین بار در سال 1938 یک کوله پشتی که دارای زیپ بود، در اشکال بسیار ساده و ابتدایی تولید شد. این نوع کوله پشتی بسیار مورد استقبال واقع شد. بتدریج در مواردی نظیر پیاده روی، کمپینگ ها، کوهنوردی و … کاربرد فراوانی یافت. سپس بعد از آن بود که تا دهه 60 میلادی، کیف هایی از جنس چرم و کاموا تولید شد که به نام Satchei  شناخته می شد. البته در بعضی موارد استفاده از کیف های چهارگوش که بوسیله یک سگگ به پشت بسته می شدند، نیز رواج یافت. سرانجام در سال 1967 اختراع نوعی کوله پشتی با وزن کم و استفاده از نایلون مرسوم شد. این اختراع نوظهور کوله پشتی، با جلب نظر بسیاری از افراد مواجه گشت. از سال 1980 دیگر به کوله پشتی، به عنوان وسیله ای لاینفک از جامعه بشری نگاه می شود. امروزه با طراحی های جدید متخصصان،  روز به روز شاهد پیشرفت این امر در تولیدی کوله و کیف خواهیم بود.

انواع کوله پشتی

بنا به نوع استفاده از کوله ها آنها را در اقسام مختلف طبقه بندی می کنند و تولیدی کوله به صورت متفاوت انجام می گیرد. برخی از انواع کوله پشتی عبارتند از:

کوله ورزشی

سلامت جسم و بدنبال آن آرامش روان افراد، از چیزهایی است که مطلوب و دلخواه آدمیان است. جوانان با شرکت در ورزش های گروهی یا انفرادی به پیشبرد این امر کمک شایان توجهی می نمایند. رفتن به باشگاه های ورزشی و انجام تمرینات مختلف ورزشی، اغلب محبوب جوانان است. البته استفاده از یک کوله پشتی مناسب ورزشی، در صدر همه چیز قرار می گیرد.

یک کوله ورزشی استاندارد اغلب به صورتی است که کمترین میزان فشار را، بر کمر و ستون فقرات فرد وارد می آورد. همینطور جنس پارچه در آنها به گونه ای است که نسبت به اجسام نوک تیز و برنده مقاوم می باشد. بخش داخلی و خارجی کوله پشتی ورزشی، ضد آب بوده و بدینوسیله از ورود آب به داخل کوله جلوگیری می شود. همچنین چون کوله ورزشی در انواع مختلف و متنوع تولید می شود، باید متناسب با سایز قسمت  بالایی  بدن باشد. زیرا در صورتی که سایز و اندازه کوله پشتی ورزشی کوچکتر از سایز واقعی شما باشد، باعث فشار مضاعف به سرشانه و کتف ها می گردد. در این زمینه نوع دوخت مناسب نیز، در کوله ورزشی دارای اهمیت بسیاری است.

کوله پشتی مسافرتی

اگر علاقمند به سفر و گردش در طبیعت هستید؛ یا دوست دارید در دل مناظر زیبای خلقت  به پیاده روی بپردازید؛ همچنین خودتان را مهیای رفتن به کوه، صخره نوردی و یا غارنوردی می بینید؛ همراه داشتن یک کوله پشتی مسافرتی مناسب برای شما، در طی این سفرها واجب است. یک کوله مسافرتی خاص که گذشته از ویژگی های عمومی و استاندارد، به اندازه کافی بزرگ و جادار باشد. به سهولت کلیه وسایل شما در آن جا بشود. به عنوان نمونه کیسه خواب شما به اضافه کلیه وسایل ضروری را در بر بگیرد. آنگاه شما با خیالی جمع راهی سفری ویژه جهت کمپینگ در کوهستانها، اطراق در مناطق سرسبز،  نقاط تفریحی و طبیعت گردی می شوید.

کوله پشتی جادار کد 240

انواع کیف مدرسه و کوله مدرسه در دوران ابتدایی

با توجه به جثه ریز و کوچک دانش آموزان مقطع ابتدایی بهتر است، به خرید کیف مدرسه یا کوله مدرسه در سایز کوچک اقدام نمایید. جهت تشویق و ایجاد ذوق و شوق بیشتر در کودکان، بهتر است از کوله های فانتزی یا طراحی های بچه گانه در رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید. کیف مدرسه یا کوله مدرسه در طراح های کارتونی، شکل قلب، اشکال قهرمانان داستان های دلخواه کودکان و …  نزد فرزندان شما  طرفداران زیادتری خواهد داشت. همچنین به باز و بسته شدن زیپ کوله، باید دقت نمود و سادگی باز و بسته کردن زیپ را مورد توجه قرار داد. همچنین عدم افزایش وزن کوله مدرسه از 10% سنگینی و وزن کودک، امری مهم می باشد.

کوله پشتی جهت بانوان

شما می دانید که بطور کلی فیزیک بدنی افراد با هم فرق دارد و این تغییرات در رابطه با زنان و مردان نقش کامل تری را ایفاء می کند. بطور کلی بانوان دارای ظرافت بیشتری در اندام خود هستند. در آناتومی بدن بانوان طول و عرض کمتری در ناحیه پشت بدن، نسبت به آقایان مشاهده می شود. شایان ذکر است که این موضوع بی ارتباط با کوله پشتی نمی باشد. لذا طراحان و متخصصان شرکت های معتبر طراحی، اقدام به تولید یک سری کوله پشتی در اندازه های باریکتر می نمایند. این کوله ها خاص بانوان بوده و با علایمی نظیر SL   یا Lady و … نشان داده می شود.

کوله پشتی قیمت مناسب

حجم کوله پشتی:

حجم کوله عبارت است از مقدار وسیله و باری که درون یک کوله قرار می گیرد. حجم کوله با واحد لیتر و همچنین اینچ مکعب بیان می شود. عواملی که بر اساس توجه به آن حجم کوله پشتی در انواع متنوعی تولید می شود، اغلب به مدت زمان برنامه، در چه فصلی برنامه اجرا می شود و مقدار بار مشتری بستگی دارد. البته وزن بار نیز مهم است، که حداکثر میزان آن توسط شرکت های تولید کوله پشتی اعلام می گردد. دیده شده است که گاه دو کوله پشتی با حجم یکسان، توانایی حمل بار در اوزان مختلف را دارند. باید بدانید این بدان منظور نیست که اگر بار بیشتر از مقداری که به عنوان حداکثر اعلام شده، در درون کوله پشتی قرار بگیرد، منجر به پاره شدن کوله بشود. بلکه در واقع کوله برای انتقال وزن، از نحوه صحیحی برخوردار نیست و افراد از میزان احساس آسایش قبلی فاصله خواهند گرفت.

 

کلام پایانی:

بی شک استفاده از یک کوله پشتی مناسب و استاندارد، که شما را با صدمات و عوارض جدی در ستون فقرات مبتلا نسازد، ایده بسیار مطلوبی است. در این زمینه تولیدی ملل چرم، به تحقق این خواسته شما جامه عمل می پوشاند. شما می توانید از طریق تولیدی کوله و کیف ملل چرم، حتی در نمایشگاهها مناسب ترین کوله پشتی یا کیف های دانش آموزی را تهیه نمایید. آنگاه به دوام کوله پشتی خود با رضایت و اعتماد کامل بیاندیشید.


راهنمای خرید کوله پشتی ارزان

انتخاب و خرید یک کوله پشتی ارزان و مناسب می تواند کاری سرگرم کننده ولی دشوار باشد. برای خرید کوله قیمت مناسب ابتدا شاید به طرح و رنگ آن توجه کنید ولی عوامل دیگری چون کاربردی بودن آن و همچنین اندازه بودن با بدن شما نیز مهم می باشد. با به کارگیری نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد قادر به خرید کیف ارزان و مناسب خود خواهید بود.

کوله پشتی مدرسه ای

نحوه انتخاب ویژگی های مناسب کوله پشتی

گام اول: اندازه خود کیف و جیب های آن

برای خرید کوله پشتی ارزان قیمت و مناسب باید ویژگی های متفاوت آن را بررسی نمود. در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که کاربرد کیف برای چه زمینه ای می باشد، تا با توجه به آن سایز و اندازه مناسب جیب های کیف را انتخاب نمود. با توجه به نیاز های مختلف دانش آموزان و دانشجویان کوله پشتی ها در ابعاد متفاوت تولید می شوند.  معمولا کیف های مناسب کودکان تعداد جیب های کمتری داشته و برای راحتی بیشتر وزن کمی دارند ولی کوله های مناسب با کوهنوردی و  طبیعت گردی عموما دارای تعداد جیب های زیاد و با وزن بالا می باشند که هزینه بیشتری هم به طبع خواهند داشت. خرید کوله پشتی ارزان به این ویژگی ها نیز بستگی دارد زیرا هر چه تعداد جیب ها و زیپ های کیف بیشتر باشد و قابلیت های متنوع تری داشته باشد قیمت آن نیز بالا تر است. پس برای خرید کیف قیمت مناسب می توانید به سراغ نمونه های ساده تر و با تعداد جیب های کمتر بروید .

کوله پشتی با رنگ آبی

گام دوم: انتخاب جنس کوله پشتی

در خرید کوله پشتی ارزان باید به جنس کیف توجه بسیاری نمود زیرا جنس کیف تعیین کننده دوام آن، میزان تحمل وزن آن و قابلیت تنفس پذیری پارچه آن می باشد.

با توجه به تنوع پارچه های استفاده شده در ساخت کیف می توان انتظار قیمت های متفاوتی برای مدل های مختلف داشت. برای مثال در کوله ارزان قیمت از پارچه های معمولی و بدون قابلیت تنفس و دوام بالا استفاده می شود در حالی که در نمونه های جدید تر و گران قیمت از چرم یا پارچه های سنتزی با دوام بالا و با قابلیت تهویه هوا استفاده می شود. پارچه های مصنوعی امروزه دوام بیشتری در مقایسه با انواع طبیعی یا چرم خواهند داشت، ولی کیف های چرمی از شخصیت لوکس تری برخوردار هستند. در مقایسه وزنی جنس های مختلف کوله هایی با پارچه سنتزی در مقایسه با کیف های چرمی بسیار سبک تر هستند و حمل آسان تری خواهند داشت. شما می توانید برای خرید کوله قیمت مناسب به سراغ پارچه های مصنوعی و با قابلیت های مختلفی چون ضد آب بودن و سبک بودن بروید ولی درصورتی که ترجیح می دهید یک محصول با دوام را انتخاب کنید به سراغ نمونه های چرمی می توانید بروید.

کوله پشتی قهوه ای

گام سوم: کیفیت زیپ های کوله را بررسی کنید

یک محصول مطمئن و با دوام را می توان از زیپ ها و نحوه بسته شدن جیب ها تشخیص داد. در صورتی که می خواهید به خرید کوله پشتی ارزان اقدام کنید به زیپ های آن دقت زیادی بکنید. در انتخاب کیف مناسب می توانید به سراغ نمونه هایی بروید که زیپ های آن از نوع دوبل بوده و قابلیت دسترسی بیشتری خواهند داشت. در خرید کوله پشتی ارزان به دوام زیپ ها توجه داشته باشید، چون در صورت داشتن کیفیت پایین زیپ ها به سرعت خراب شده و تعمیر آن هزینه های اضافی را بر روی دوش شما خواهند گذاشت.

کوله پشتی مشکی

گام چهارم: انتخاب بند و اتصالات مناسب کوله پشتی

در انتخاب کوله پشتی ارزان باید به بند های کیف و اتصالات آن توجه زیادی نمود. این قسمت از هر کوله پشتی تاثیر فراوانی در نحوه حمل کیف و مقدار فشار وارد بر ستون فقرات و عضلات بدن دارد. در خرید کوله پشتی ارزان باید دقت داشته باشید که بند های کیف به طور راحت و مناسبی بر روی شانه های شما قرار گرفته باشد. برای حمایت بیشتر شانه ها و کاهش فشار بر آن ها می توانید به سراغ بند هایی با عرض و ضخامت زیاد بروید تا حمایت بیشتری از شانه های شما داشته باشد. هنگام خرید کیف مدرسه با قیمت مناسب باید به این نکته دقت کنید که بند های آن حتما از نوع قابل تنظیم باشد تا با توجه به جثه هر فرد طول آن بتواند تغییر کند.  با این تغییر در طول بند ها می توانید که کوله را به کمر خود نزدیک تر کنید و میزان فشار ناشی از وزن کیف را بر ستون فقرات خود کاهش دهید.

ممکن است در خرید کوله پشتی ارزان شما تنها به قیمت محصول توجه کنید در نتیجه تولید کننده ها کیف خود را تنها با یک بند تولید می کنند، ولی نمونه های استاندارد برای افراد حتما باید از دو بند برای دوش استفاده کنند.

کوله پشتی قرمز

گام پنجم: نحوه حمل کوله پشتی

امروزه کوله پشتی ها به مدل های مختلفی تولید شده و به فروش می رسد. کوله پشتی ارزان عموما فاقد چرخ های حمل بوده و تنها به صورت کوله حمل می شود. در انواع جدید تر برای راحتی بیشتر اقدام به نصب چرخ و دسته قابل تنظیم برای کوله می کنند که در این صورت می توان حجم زیادی از وسایل را به آسانی و با فشار کمتر جا به جا نمود. البته این مدل های جدید به طبع هزینه های بیشتری بر روی دست خریدار می گذارد و در دسته کوله پشتی ارزان جای نمی گیرند.

سخن پایانی

در خرید کوله پشتی ارزان باید به نکات متعددی توجه نمود که این ویژگی ها و قابلیت های متفاوت در محصولات بر قیمت نهایی کیف قطعا تاثیرگذار است. علاوه بر همه این ها بیشتر افراد در خرید کوله به طرح و مدل آن توجه بسیاری دارند و سعی می کنند که نمونه های مد روز و جدید تر را انتخاب کنند. شاید طرح ها و مدل های جدید از قیمت بالا تری در مقایسه با سایر طرح ها داشته باشد ولی نکته اساسی در انتخاب کوله پشتی ارزان، راحتی، دوام و کیفیت، قابلیت حمل آسان و ارگونومی ان می باشد. پس شاید با توجه به این نکته می توان به خرید کوله پشتی ارزان ولی با کیفیت نیز اقدام نمود ولی در عوض از مدل های قدیمی تر استفاده کرد.

کوله پشتی دخترانه

کوله پشتی پیاده روی بزرگ اربعین

همانطور که قبلا هم اشاره گردید، مدت بسیار طولانی است که کیف جزو ملزومات زندگی بشر شده است و در این میان استقبال از کوله پشتی نیز بسیار قابل نوجه است.

کوله پشتی در تمام مقاطع تحصیلی مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه تولید کوله پشتی از کوله پشتی مهدکودک و کوله پشتی دبستان که بیشتر شامل طرح های فانتزی و کارتونی است تا کوله پشتی دبیرستان و کوله پشتی دانشگاه که طرح های سنگین تر به نسبت کوچکترها و متنوعی دارند صورت میگیرد.

تولیدی کوله پشتی با توجه به فرهنگ حاکم بر منطقه و سلایق متنوع افراد و همچنین با توجه به انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری پر طرفدار اقدام به تولید کوله پشتی میکند.

جدای از کوله پشتی مدارس در تمام مقاطع، کوله پشتی ها برای مصارف دیگری نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

کوله پشتی چرخ دار یا کوله پشتی مسافرتی

خیلی از افراد برای سفرهای کوتاه مدت خود به جای استفاده از چمدان از کوله پشتی مسافرتی استفاده میکنند،

کوله پشتی چرخ دار با دسته ی بلند که متناسب با شرایط میتوان از آن استفاده های متغیری نمود.

یکی از علل استقبال افراد از کوله پشتی ها در سفر استفاده راحت از این وسیله است اولا وزن کوله پشتی و وسایل داخل آن بدون اینکه شما را خسته کند بین شانه های شما تقسیم میگردد و ثانیا دستان شما آزاد است که این امر خود کمک بسیار زیادی به راحتی شما میکند.

کوله پشتی کوهنوردی

یکی از نمونه های قدیمی و پر مصرف کوله پشتی ، کوله پشتی کوهنوردی است.

کوله پشتی کوهنوردی با حجم های متنوع این امکان را به شما میدهد تا بتوانید وسایل مورد نیاز کوهنوردی را به راحتی همراه خود حمل کنید ضمن اینکه هر دو دست شما آزاد است و به راحتی حرکت میکنید.

کوله کوهنوردی جادار و محکم است و برای کوهنوردان به نسبت دیگر کیفها بسیار مناسب میباشد.

کوله پشتی پیاده روی

از دیگر مصارف کوله پشتی  میتوان به کوله پشتی پیاده روی اشاره کرد. پیاده روی یکی از بهترین ورزش ها به حساب میآید و بسیار مفید است ولی اگر موجب خستگی فرد شود ،پرداختن هر روزه به آن برای فرد دشوار میگردد.

2 نظر در “تولیدی کوله پشتی

  1. شفیعی گفت:

    مطالب مفیدی در مورد تولیدی کوله پشتی بود.ممنون
    شما تولیدی کله لپ تاپ هم دارین؟

    1. بخش تحریریه گفت:

      ممنونم از شما
      بله تولیدی کیف لپ تاپ و کوله لپ تاپ هم داریم

نظرات بسته شده اند.