ملل چرم | تولیدکننده و عرضه کننده انواع محصولات کیف، کوله پشتی، ساک دستی و چمدان
ملل چرم | تولیدکننده انواع کیف، کوله پشتی، ساک دستی و چمدان

چرم ملل با کیفیت‌ترین تولید و پخش عمده کیف دانشجویی

مجموعه‌های زیادی در تهران و دیگر نقاط ایران اقدام به تولید عمده انواع کیف‌ دانشجویی می‌نمایند، اما قطعا پیدا‌کردن تولیدی معتبر و باسابقه کار آسانی نیست. چرم ملل با بیش از ۳۰ سال سابقه طلایی و درخشان در تولید انواع کیف‌های چرم و برزنتی فعالیت دارد. این کارگاه تولیدی موفق تا به امروز توانسته رضایت بسیاری از فروشندگان را به دست آورد. این حجم از رضایت به علت کیفیت بالای کار به همراه قیمت عادلانه است.

چرم ملل برای دستیابی به این موفقیت شگرف، در تمامی مراحل تولید کیف‌های خود حساسیت بالایی به خرج داده است. در این مجموعه از نوع متریال تا نوع دوخت همگی تحت نظر بهترین متخصص‌ها در این زمینه قرار می‌گیرند تا در نهایت محصولی درجه یک و باکیفیت به مشتری تحویل داده شود.

نمایش ویدیو درباره تولیدی کیف چرم

تولید و فروش عمده کیف دانشجویی ایده‌آل

حمل کردن وسایل از جمله مواردی است که با کیف‌های مناسب به راحتی انجام می‌شود. این ابزار ضروری برای هر دو جنسیت هم خانم‌ها و هم آقایان نیاز است و به آنها کمک می‌کند تا به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشند.

کیف مناسب دوست وفادار شما در زمان مدرسه و دانشگاه است و همیشه همراه شما خواهد بود. هنگام انتخاب یک کیف دانشجویی، باید اطمینان حاصل کنید که علاوه بر اینکه مناسب و کارآمد است، با سلیقه و استایل شما هم هماهنگ باشد. برای خرید کیف دانشجویی ایده‌آل، باید به موارد زیادی توجه کرد. از جمله این موارد می‌توان به جنس و طراحی کیف، دوام آن، قابلیت حمل و وزن اشاره کرد. این موارد بسیار مهم هستند و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

واقعیت این است که جنس کیف دانشجویی بر اموری از قبیل ماندگاری، تنفس‌پذیری و وزن آن تأثیرگذار است که کیف دانشجویی قادر به حمل آن است. عمر مفید کیف‌های دانشجویی ساخته‌شده از چرم بیشتر است و کیف های با جنس پلاستیکی، دوام و ماندگاری کمتری دارند. به طور کلی از لحاظ‌های مختلف، کیف‌های دانشجویی چرمی یک گزینه پسندیده‌تر هستند.

چرم ملل یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب و باتجربه در زمینه فروش عمده انواع کیف‌های چرمی و برزنتی اعم از کیف دانشجویی است. تولیدی کیف عمده دانشجویی چرم ملل، تمام تلاش خود را کرده تا در نهایت کیفی مطابق با نیاز دانشجو را تولید نماید.

ارائه بهترین خدمات تولیدی کیف دانشجویی در تهران

معمولا دانشجوها علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب کیف های خود، به دنبال زیبایی و طرح های متنوع و جذاب هم هستند. آنها ترجیح می‌دهند تا کیف دانشجویی را خریداری نمایند که با استایل آنها هماهنگ باشد. بر همین اساس خط تولید کیف دانشجویی چرم ملل، با کمک از بهترین طراحان و متخصصان توانسته انواع مختلفی از کیف‌های دانشجویی را در طرح و رنگ‌های متنوع تولید کند. به صورتی ک حتی در خدمات حرفه‌ای خود، امکان سفارش کیف‌های دانشجویی شخصی‌سازی شده هم قرار داده است. بر این اساس تعداد زیادی از فروشندگان کیف دانشجویی، کیف‌های عمده خود را از مجموعه معتبر چرم ملل تهیه می‌نمایند. برای کسب هر نوع اطلاعات بیشتری در مورد خرید عمده کیف دانشجویی وارد سایت چرم ملل شوید و با تیم پشتیبانی و مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بررسی ابعاد و جیب‌های کیف دانشجویی راحت و باکیفیت

بررسی ابعاد و جیب‌های کیف دانشجویی راحت و باکیفیت

نکته مهم این است که جیب‌هایی با اندازه و ابعاد مناسب برای حمل وسایل کوچک خود داشته باشید. مثلا ممکن است نیاز به یک جیب خاص برای غذا، تلفن، خودکار، اشیاء کوچک و حتی بطری آب داشته باشید. پس اندازه و ابعاد جیب‌های کیف دانشجویی را حتما در نظر بگیرید.

بسیاری از دانشجوها همراه خود لپ تاپ یا تبلت دارند، بنابراین لازم است یک جای خاص برای نگهداری آن‌ها داشته باشید. برای حمل لپ تاپ، ابتدا باید ابعاد دقیق آن را در نظر بگیرید و سپس یک کیف دانشجویی مناسب برای خرید انتخاب کنید. همچنین، کیف دانشجویی باید از مقاومت کافی برخوردار باشد تا در برابر ضربه، تکان‌های شدید و برخورد با اشیا مختلف، لپ تاپ و تبلت شما را محافظت کند.

چرم ملل تمامی این نکات مهم در نگهداری وسایل دانشجویی را در نظر گرفته تا در نهایت محصولی مطابق با نیاز دانشجو همراه با کیفیت بالا تولید نماید.

تولیدی انواع کیف در چرم ملل

مزایای کارگاه چرم ملل، تولیدی کیف دانشجویی ایرانی

مجموعه چرم ملل نامی آشنا در میان ایرانی‌‌ها و دوست‌داران کیف‌های باکیفیت با قیمت مناسب است. این مجموعه تولیدی در طی چندین سال سابقه فعالیت خود سعی کرده است تا برای مشتریان ارزش قائل باشد و بهترین‌ها را سهم آنها نماید.

۱

سابقه و اعتبار چندین ساله

بیش از سه دهه فعالیت درخشان در زمینه تولید انواع کیف‌های چرم و برزنتی

۲

کیفیت بی نظیر و ماندگار

استفاده از بهترین پارچه‌ها و متریال درجه یک

۳

تنوع زیاد در محصولات

تولید انواع کیف‌ها اعم از کیف ورزشی، کیف دانشجویی، کیف لپ‌تاپ و ...

بررسی ابعاد و جیب‌های کیف دانشجویی راحت و باکیفیت
۴

قیمت عادلانه

پخش عمده کیف‌های چرم و برزنتی با قیمت عادلانه و منصفانه

۵

تحویل در زمان اعلام شده

تحویل فوری تمامی محصولات به فروشندگان در زمان مقرر شده

۶

حمایت واقعی از تولید ملی

پشتیبانی از محصولات ایرانی درجه‌یک و فرصتی برای اشتغال جوانان

تولیدی کیف دانشجویی ارزان قیمت با کیفیت اعلاء

کارگاه تولیدی چرم ملل به این موضوع واقف است که تمام وسایلی که مربوط به دانشجوها می‌باشد، حتما باید با قیمت مناسب و البته کیفیت عالی طراحی، تولید و دست آنها برسد. دانشجوها به علت نداشتن کار پردرآمد در این دوران، به دنبال وسایلی مقرون‌به‌صرفه هستند. بر همین اساس چرم ملل اقدام به تولید کیف‌های دانشجویی ارزان‌قیمت با کیفیتی فوق‌العاده کرده است. به همین علت تمامی تولیدکنندگان این مجموعه دست در دست هم داده‌اند تا کیف‌های دانشجویی عمده را با قیمت بسیار مناسب به دست فروشندگان خرده فروش برسانند. در این صورت آنها هم می‌توانند قیمتی منصفانه لحاظ نمایند.

  • تولید کیف
  • تولید کیف لپ تاپ
  • تولید کیف اداری
  • تولید کیف دوشی
  • تولید کیف ورزشی
  • تولید کیف مدارک
  • تولید کیف مدارس
  • تولید کیف همایش
  • تولید کیف چرم زنانه
  • تولید کیف چرم مردانه
  • تولید کیف پول
  • تولید کیف سفارشی

چرم ملل، بزرگترین کارگاه تولید کیف دانشجویی

برای ثبت سفارش و خرید عمده از تولید کننده کیف دانشجویی درجه یک ابتدا وارد سایت چرم ملل شوید. تمامی بخش‌های سایت به صورت مرتب دسته‌بندی شده‌اند. نیاز به هر نوع کیفی که دارید، تنها کافی است بر روی آن آیکون در صفحه اصلی کلیک نمایید. بسیاری از کیف‌های مجموعه چرم ملل در کارگاه این مجموعه از چرم و متریال باکیفیت ساخته‌اند. توجه داشته باشید که برندهای شناخته شده‌ای مانند چرم ملل، همیشه متقاضی دارند و تا همیشه مورد پسند قرار می‌گیرند.

افراد زیادی در کارگاه تولیدی کیف دانشجویی چرم ملل فعالیت دارند. این مجموعه در راستای حمایت و پشتیبانی از کالای اصل ایرانی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است. چرم ملل با بهره مندی از طراحی‌های به‌روز و حفظ کیفیت، همیشه انتخاب خوش‌سلیقه‌ها و سخت‌پسندان است.

محصولات تولیدی کیف دانشجویی

کوله Duter مدرسه و دانشگاه

ابعاد ۳۷.۴۷ فوق العاده جادار با زیپ های جانبی متعدد دسته گیربکسی کاملا محکم مناسب دانش آموزان و دانشجویان اسپرت و شیک در دو رنگ سرمه ای و مشکی

کوله Sport 68

ابعاد ۳۰.۴۱ فوق العاده جادار زیپ های قوی تنوع رنگی زیاد (زرد،سبز ،قرمز ،آبی ،سرمه ای) فضای متعدد برای حمل وسایل زیاد مناسب جوانان و نو جوانان

کوله لپ تاپ FILA مدل ۴۰۰ – LAPTOP BACKPACK FILA

کوله لپ تاپ FILA مدل ۴۰۰ – LAPTOP BACKPACK FILA ویژگیهای کالا جنس: برزنت ضد آب. نحوه بسته شدن: زیپ.

کوله مدرسه کت CAT

کوله پشتی مدرسه دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس: جودون کج راه جیب جانبی:۳ عدد محفظه

کوله پشتی cat طرحدار

کوله پشتی مدرسه طرحدار cat دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس: جودون جیب جانبی:۲ عدد محفظه

کوله پشتی آبرنگی نایک

کوله پشتی آبرنگی نایک دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس: شمعی ضد آب تعداد جیب :۱عدد

کوله پشتی آبرنگی نایک

کوله پشتی آبرنگی نایک دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس: شمعی ضد آب تعداد جیب :۱عدد

کوله پشتی الکس

کوله پشتی مدرسه دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس: جودون سلول هوا برای لپتاپ جیب جانبی:

کوله پشتی انتلر خارجی

کوله پشتی انتلرخارجی دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس:برزنت اعلا جیب جانبی:۶ عدد محفظه قمقمه:دارد ابعاد:۳۴*۴۶

کوله پشتی راهنمایی کاترپیلار

کوله پشتی راهنمایی کاترپیلار دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس: برزنت ضد آب جیب جانبی:۲ عدد

کوله پشتی راهنمایی کاترپیلار

کوله پشتی راهنمایی کاترپیلار دخترانه و پسرانه با طرح های متنوع مشخصات محصول جنس: برزنت ضد آب جیب جانبی:۲ عدد

اینستاگرم واتس آپ واتس آپ تلگرام

88502500 – 021

استعلام قیمت و سفارش خرید عمده

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید عمده محصول فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران چرم ملل در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .