ملل چرم | تولیدکننده و عرضه کننده انواع محصولات کیف، کوله پشتی، ساک دستی و چمدان
ملل چرم | تولیدکننده انواع کیف، کوله پشتی، ساک دستی و چمدان

تولید و پخش عمده کیف ورزشی توسط مجموعه باسابقه چرم ملل

تولیدی کیف چرم عمده ملل یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین مجموعه‌ها در تهران است. ملل چرم با بهره‌مندی از متریال درجه یک و ارائه قیمت مناسب توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به دست آورد. تمامی کیف‌های چرم این مجموعه توسط تیمی متخصص و باتجربه با صبر و حوصله طراحی و تولید می‌شوند. برخی از کیف های چرم ملل چرم توسط دست های هنرمند تیم حرفه‌ای این کارگاه تولید می‌شوند که ارزش بسیار بالایی دارند، اما همواره با قیمت منصفانه به فروش می‌رسند.

خط تولید کیف ورزشی ملل چرم یکی از پرطرفدارترین‌ها است که مورد پسند ورزشکاران قرار گرفته است. این نوع کیف‌های ورزشی با استحکام بسیار بالا و از بهترین کیفیت تولید می‌شود تا ورزشکاران بتوانند تا سال های زیادی بدون ایجاد خرابی و مشکل از آنها استفاده کنند.

نمایش ویدیو درباره تولیدی کیف چرم

خرید کیف ورزشی عمده باکیفیت فوق العاده

حال می خواهیم بدانیم که به چه علت باید کیف ورزشی باکیفیتی را خریداری کرد؟ کسانی که اهل ورزش هستند، حداقل سه الی چهار روز در هفته را به باشگاه های ورزشی می روند تا ورزش کنند. در نتیجه کیف ورزشی به دفعات زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در انتخاب و خرید کیف ورزشی باکیفیت دقت نکنید، در کوتاه مدت مجبور به تعمیر و یا خرید مجدد آن می شوید. چرم ملل با چندین سال سابقه فروش موفق کیف ورزشی، این مشکل را برطرف کرده است.

خرده فروش‌ها در هر نقطه‌ای از ایران و یا حتی در دنیا می‌توانند از محصولات چرم ملل بهره‌مند شوند و این کیف‌های ورزشی باکیفیت را تهیه کرده به مشتریان خود بفروشند. چرم ملل در این سه دهه فعالیت درخشان خود تولید و فروش عمده کیف ورزشی و دیگر انواع کیف‌ها را بر عهده دارد. کیفیت همیشه اولین موردی بوده است که این مجموعه در مورد آن حساسیت به خرج داده است.

شما می‌توانید بدون نگرانی و در کمترین زمان ممکن سفارش خرید کیف ورزشی خود را به صورت عمده در سایت چرم ملل ثبت کنید. در این صورت تیم پشتیبانی سفارش شما را پیگیری کرده تا کیف‌های ورزشی درجه یک را در زمان مقرر به شما تحویل دهد. چرم ملل دارای نماد الکترونیک است و افراد در هر جای دنیا به راحتی می‌توانند به صورت آنلاین سفارش خرید عمده کیف ورزشی خود را انجام دهند.

معتبرترین تولیدی کیف ورزشی در تهران با طراحی خاص و منحصر به فرد

مجموعه چرم ملل با بیش از ۳۰ سال سابقه و تجربه در زمینه تولید انواع کیف های چرم و برزنتی از جمله کیف ورزشی، همواره بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد. به دست آوردن کیفیت نیازمند تلاش، استفاده از بهترین متریال، بهره مندی از به روز ترین سبک‌های طراحی و در نهایت رضایت مشتریان است. خوشبختانه چرم ملل تمامی این ویژگی‌ها را در نظر گرفته تا در نهایت بتواند در تولید انواع کیف‌ها اعم از کیف‌های ورزشی موفق شود.

تمامی کیف‌های ورزشی مجموعه چرم ملل توسط بهترین و متخصص ترین طراحان انجام شده است تا در نهایت محصولی زیبا و جذاب به دست مشتریان برسد. اگر شما هم تمایل به ثبت سفارش عمده کیف ورزشی در سایت چرم ملل را دارید، حتما وارد سایت این مجموعه شده و با تیم پشتیبانی صبور چرم ملل تماس بگیرید تا شما را در خرید عمده کیف ورزشی راهنمایی کنند.

چرم ملل، محبوب ترین تولیدی کیف ورزشی ارزان قیمت در ایران

چرم ملل، محبوب ترین تولیدی کیف ورزشی ارزان قیمت در ایران

تولیدی کیف ورزشی ارزان‌قیمت در تهران بسیار زیاد است. اما همه ما می‌دانیم که یافتن مجموعه‌ای برای خرید کیف ورزشی عمده که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بالا هم داشته باشد، بسیار چالش‌برانگیز است. در همین راستا چرم ملل همیشه در تلاش بوده تا کیفیت را در اولویت تولید خود قرار دهد. خبر خوب این است که این مجموعه با حاشیه سود بسیار کم،  مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای مشتریان در نظر گرفته تا همواره بتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

چرم ملل تولیدی کیف ورزشی ایرانی و دیگر انواع کیف‌ها است که با سابقه‌ای بسیار درخشان به فعالیت خود ادامه داده است. خط تولید کیف ورزشی در این مجموعه همیشه پابرجا بوده است، زیرا نازلترین قیمت همراه با بهره‌مندی از متریال درجه یک، همواره توجه مشتریان را به چرم ملل جلب کرده است.

تولیدی انواع کیف در چرم ملل

دلیل انتخاب چرم ملل از نگاه مشتریان

چرم ملل جزء مجموعه های شناخته شده در صنعت تولید انواع کیف های برزنتی و چرم است که همیشه تعهد به مشتری را در اولویت قرار می دهد. تمامی موارد اعم از متریال باکیفیت و درجه یک، قیمت مناسب، کیفیت بالا، طراحی های خاص و متنوع، تامین محصولات و ... در این مجموعه تضمین شده است.

۱

تخصص و سابقه بالا

چرم ملل با بیش از ۳۰ سال فعالیت همواره به دنبال ارائه بالاترین کیفیت است.

۲

بهترین کیفیت

بهره مندی از متریال درجه یک و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا برای طراحی و تولید کیف ورزشی چرم و برزنتی

۳

تنوع در محصولات زیبا

سعی در ایجاد تنوع در تولید انواع کیف های ورزشی جدید و مدرن

تولیدی انواع کیف ورزشی در چرم ملل
۴

ارائه نازلترین قیمت

ارائه کیف های ورزشی باکیفیت و متنوع با قیمت های مناسب

۵

تحویل فوری

ارزش به زمان مشتری و آماده کردن تمامی سفارش های عمده کیف ورزشی در زمان مقرر شده

۶

حمایت از تولید محصولات ملی

بالا بردن ارزش محصولات داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاشگر

اهمیت ساک و یا کیف ورزشی برای ورزشکاران

کیف ورزشی باید در ابعاد استاندارد و مناسب و با توجه به نیاز ورزشکاران تولید و طراحی گردد. طراحی کیف‌های ورزشی به این گونه است که قسمت‌های جداکننده زیادی دارد تا ورزشکاران بتوانند وسایل مورد نیاز خود اعم از کیف، بطری آب، لباس‌های ورزشی و ... را در آن قرار دهند. در هر صورت یک کیف ورزشی استاندارد و باکیفیت برای ورزشکاران بسیار کمک‌کننده است.

کیف ورزشی باید باکیفیت و استاندارد باشد تا هیچ‌گونه آسیبی به کمر و بدن افراد وارد نکند. چرم ملل به عنوان تولیدی کیف عمده ورزشی تمامی این موارد را در طراحی و تولید کیف‌های ورزشی خود در نظر گرفته تا مشتریان رضایت کامل از این مجموعه باسابقه داشته باشند. شما می‌توانید از قسمت محصولات سایت چرم ملل، تمامی کیف‌های ورزشی این مجموعه را مشاهده کنید.

  • تولید کیف
  • تولید کیف لپ تاپ
  • تولید کیف اداری
  • تولید کیف دوشی
  • تولید کیف دانشجویی
  • تولید کیف مدارک
  • تولید کیف مدارس
  • تولید کیف همایش
  • تولید کیف چرم زنانه
  • تولید کیف چرم مردانه
  • تولید کیف پول
  • تولید کیف سفارشی

چگونگی انتخاب کیف ورزشی درجه یک از چرم ملل

تمامی کیف‌های ورزشی چرم ملل به عنوان تولید کننده کیف ورزشی، توسط متخصصین باسابقه مورد بررسی قرار می‌گیرند و در نهایت به مشتریان تحویل داده می‌شوند. اگر شما هم قصد خرید کیف ورزشی عمده از چرم ملل را دارید، تنها کافی است سفارش خود را در سایت این مجموعه ثبت کنید.

کارگاه تولید کیف ورزشی چرم ملل با حدود ۳۵ سال سابقه فعالیت به دنبال جلب رضایت همیشگی مشتریان است. برای انتخاب و خرید کیف ورزشی چرم و یا برزنتی وارد سایت چرم ملل شوید و در قسمت تولیدی کیف، تولید کیف ورزشی را انتخاب کنید تا تمامی محصولات برای شما نشان داده شوند.

محصولات تولیدی کیف ورزشی

ساک سوزنی ورزشی نایک۱۲۹۰

ساک ورزشی اسپرت رنگبندی لطفا برای سفارش و اطلاع قیمت  تولید بالای ۱۰۰ عدد با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷ تماس بگیرید.

ساک مسافرتی مدل ۵۵۱

ساک مسافرتی مدل ۵۵۱ مشخصات محصول جنس: برزنت مرغوب دسته: دارد نحوه بسته شدن: زیپ نحوه حمل: دستی و دوشی

ساک ورزشی ۹۰۰۱

ساک ورزشی اسپرت رنگبندی لطفا برای سفارش و اطلاع قیمت  تولید بالای ۱۰۰ عدد با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷ تماس بگیرید.

ساک ورزشی CAT9000

ساک ورزشی اسپرت رنگبندی لطفا برای سفارش و اطلاع قیمت  تولید بالای ۱۰۰ عدد با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷ تماس بگیرید.

ساک ورزشی نایک۹۰۲۰

ساک ورزشی اسپرت رنگبندی لطفا برای سفارش و اطلاع قیمت  تولید بالای ۱۰۰ عدد با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷ تماس بگیرید.

ساک ورزشی پوما مدل ۱۱۹۸

ساک ورزشی پوما مدل ۱۱۹۸ مشخصات محصول جنس: برزنت درجه یک دسته: دارد جای لپ تاپ: دارد نحوه بسته شدن:

ساک ورزشی کد۹۰۰۳

ساک ورزشی اسپرت رنگبندی لطفا برای سفارش و اطلاع قیمت  تولید بالای ۱۰۰ عدد با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷ تماس بگیرید.

سه کاره سوزنی نایک ۱۵۹۵

کیف دستی اسپرت قابلیت کوله شدن شیک و جادار لطفا برای سفارش و اطلاع قیمت  تولید بالای ۱۰۰ عدد با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷ تماس بگیرید.

کوله ورزشی مدل ۳۰۰۴

 کوله ورزشی مدل ۳۰۰۴  SPORT BACKPACK 3004   ویژگیهای کالا جنس: برزنت ضد آب. نحوه بسته شدن: زیپ. دسته: دارد.

اینستاگرم واتس آپ واتس آپ تلگرام

88502500 – 021

استعلام قیمت و سفارش خرید عمده

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید عمده محصول فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران چرم ملل در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .