وبلاگ

تاثیر رنگها در استایل هر فرد

تولیدی کیف

تاثیر رنگ‌ها در استایل هر فرد نکته ای است غیر قابل انکار. امروزه اکثر خانم ها به جزئیات استایل خود اهمیت زیادی می دهند زیرا همین جزئیات کوچک هر استایلی را جذاب تر و کامل تر می کند. به همین خاطر اکسسوری هایی مانند کیف دستی زنانه و روسری و … تاثیر زیادی در استایل زنانه خواهند داشت.

تاثیر رنگ ها در استایل

در صنعت فشن (مد) رنگ ها از اهمیت بسزایی برخوردارند زیرا هر رنگی می تواند احساسات و هیجانات انسان را بیدار کند. رنگ ها تاثیر زیادی بر خلق و خو و رفتار خانم ها و آقایان دارند.طبق یک تخقیق که درکانادا انجام شده 90 درصد افرادی که قصد خرید لباس دارند و یا افرادی که برای اولین بار همدیگر را ملاقات می کنند به جای اینکه تحت تاثیر مدل لباس و به روز بودن آن قرار گیرند این رنگ لباس است که آنها را جذب خود می کند.رنگ لباس و هارمونی و هماهنگی آن باعث می شود دیگران تحت تاثیر سلیقه و هوش شما قرار بگیرند.رنگ لباس فقط بر روی افرادی که با آنها در ارتباط هستند تاثیر نمی گذارد بلکه اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که خلق و خو و رفتار خود شما نیز از این امر تاثیر می پذیرد.

بعضی از افراد فکر می کنند که اکسسوری ها مانند کیف زنانه چون نقش کوچکی در استایل دارند، پس اهمیت چندانی ندرند. اما برعکس بعضی اوقات تاثیر اکسسوری ها در زیبایی و جذابیت استایل شما از لباس های اصلی بیشتر است.

  • ست کیف و روسری مشکی

رنگ مشکی همیشه مورد توجه خانم ها بوده است چرا که ترکیب کردن آن با رنگ های دیگر بسیار آسان می باشد ولی در عین حال استایل جذابی برای شما می سازد. در ضمن رنگی است که هرگز شما را دلزده و خسته نمی کند. یک کیف دستی چرم زنانه احساس اعتماد به نفس و قدرت به شما می دهد و روسری مشکی برای رنگ پوست اکثر افراد مناسب است. رنگ مشکی باعث احساس اقتدار،احترام و قدرت در انسان می شود.

  • ست کیف و روسری قرمز

استفاده از کیف زنانه قرمز به همراه روسری یا شال قرمز شما را فردی نشان می دهد که از دیگران جسورتر هستید و همیشه به خاص بودن خود اهمیت می دهید. رنگ قرمز همیشه رنگی دلبر است و باعث افزایش انرژی می گردد. روانشناسان معتقدند در مواقعی که احساس افسردگی یا کسالت می کنید از لباس هایی با رنگ قرمز استفاده کنید. البته بهتر است به جز دو اکسسوری کیف و روسری رنگ قرمز دیگری در استایلتان استفاده نکنید زیرا بدین صورت بسیار جذابتر می شوید.

تولیدی کیف

  • ست کیف و روسری آبی

رنگ آبی یاسورمه ای همیشه انتخاب جذابی بوده است. به همین دلیل ست کردن یک روسری آبی یا سورمه ای با  یک کیف زنانه آبی یا سورمه ای می تواند استایل خاصی به شما بدهد.

رنگ آبی نماد قدرت است به همین دلیل در مراسمات سیاسی و سلطنتی از رنگ آبی درباری استفاده می گردد. آبی برعکس قرمز رنگ آرامش نیست. پس اگر می خواهید به خودتان و کسانی که با شما در ارتباط هستند احساس آرامش را القا کنید رنگ آبی را برای اکسسوری های خود انتخاب کنید.

از طرفی رنگ آبی احساس مسئولیت پذیری و اعتماد را نیز القا می کند به همین دلیل در قرار ملاقاتهای کاری یا مصاحبه های شغلی بهتر است از رنگ آبی در استایل خود استفاده کنید.

  • ست کیف و روسری زرد

معمولا طراحان مد در کالکشن های تابستانه خود توجه ویژه ای به رنگ زرد دارند. رنگ زرد هم انرژی بخش است و هم ایجاد حس خلاقیت می کند. معمولا کسانی که در لباس های خود از رنگ زرد استفاده می کنند در مواقعی که با چالش روبرو می شوند،خلاقیت بهتری در حل آن چالش از خود نشان می دهند.

تولیدی کیف

  • ست کیف و روسری سفید

بسیاری از ما تصور می کنیم که ست شال و روسری سفید مختص عروسی ها و مراسم عقد و نامزدی می باشد.ولی تحقیقات نشان داده کسانی که از اکسسوری های سفید مثلا کیف سفید رنگ استفاده می کنند جسارت بالایی دارند. رنگ سفید نماد پاکی و معصومیت است و بسیاری از طراحان از رنگ سفید در لباسهای خانم ها استفاده می کنند و انتخاب این رنگ برای اکسسوری ها باعث ایجاد جذابیت می شود.

تولیدی کیف

  • ست کیف و روسری نارنجی

رنگ نارنجی یکی از رنگ های جذابی است که احساس انرژی و شادی را با خود منتقل می کند. استفاده از کیف و روسری نارنجی استایل شما را کاملا متفاوت می کند. افرادی که از رنگ نارنجی در کیف و روسری خود استفاده می کنند معمولا مستقل، خودساخته و منظم هستند و انرژی بالایی دارند. با این حال توصیه می کنم فقط در دو تکه از استایل خود یعنی کیف و روسری از رنگ نارنجی استفاده کنید تا استایل تان شلوغ نشود.

 

  • ست کیف و روسری قهوه ای

قهوه ای رنگ مجلسی است. برای مثال خانم هایی که به تیپ های مجلسی علاقه دارند می توانند از یک کیف چرم زنانه قهوه ای به همراه روسری یا شال قهوه ای استفاده کنند و استایل چشمگیری داشته باشند معمولا این افراد استایل های کلاسیک را بیشتر می پسندند و به سبک زندگی خود توجه بیشتری دارند.

تولیدی کیف

  • ست کیف و روسری سبز

طراحان مد همیشه و در همه حال گوشه چشمی به رنگ سبز و طیف های گوناگون آن داشته اند. این رنگ بسیار چشمگیر است و استایل مردانه و زنانه را جذاب تر می کند.

معمولا کسانی که رنگ سبز را دوست دارند بیشتر از دیگران به زندگی علاقه دارند و افراد قابل اعتمادی می باشند. با انتخاب رنگ سبز برای کیف زنانه و روسری خود به افزایش آرامش و کاهش استرس خود و دیگران کمک به سزایی می کنید.

تولیدی کیف

امروزه با پیشرفت صنعت تولید کیف امکان ست کردن استایل بسیار راحت فراهم شده است و خانم های شیک پوش میتوانند طبق سلیقه خود اکسسوری های مورد نیاز را خریداری کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *