وبلاگ

راهنمای خرید کوله پشتی ارزان

کوله پشتی ارزان

انتخاب و خرید یک کوله پشتی ارزان و مناسب می تواند کاری سرگرم کننده ولی دشوار باشد. برای خرید قیمت مناسب ابتدا شاید به طرح و رنگ آن توجه کنید ولی عوامل دیگری چون کاربردی بودن آن و همچنین اندازه بودن با بدن شما نیز مهم می باشد. با به کارگیری نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد قادر به خرید کیف ارزان و مناسب خود خواهید بود.

کوله پشتی ارزان

نحوه انتخاب ویژگی های مناسب کوله پشتی

گام اول: اندازه خود کیف و جیب های آن

برای خرید کوله پشتی ارزان قیمت و مناسب باید ویژگی های متفاوت آن را بررسی نمود. در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که کاربرد کیف برای چه زمینه ای می باشد، تا با توجه به آن سایز و اندازه مناسب جیب های کیف را انتخاب نمود. با توجه به نیاز های مختلف دانش آموزان و دانشجویان کوله پشتی ها در ابعاد متفاوت تولید می شوند.  معمولا کیف های مناسب کودکان تعداد جیب های کمتری داشته و برای راحتی بیشتر وزن کمی دارند ولی کوله های مناسب با کوهنوردی و  طبیعت گردی عموما دارای تعداد جیب های زیاد و با وزن بالا می باشند که هزینه بیشتری هم به طبع خواهند داشت. خرید کوله پشتی ارزان به این ویژگی ها نیز بستگی دارد زیرا هر چه تعداد جیب ها و زیپ های کیف بیشتر باشد و قابلیت های متنوع تری داشته باشد قیمت آن نیز بالا تر است. پس برای خرید کیف قیمت مناسب می توانید به سراغ نمونه های ساده تر و با تعداد جیب های کمتر بروید .

تولیدی کوله پشتی

 

 

گام دوم: انتخاب جنس کوله پشتی

در خرید کوله پشتی ارزان باید به جنس کیف توجه بسیاری نمود زیرا جنس کیف تعیین کننده دوام آن، میزان تحمل وزن آن و قابلیت تنفس پذیری پارچه آن می باشد.

با توجه به تنوع پارچه های استفاده شده در ساخت کیف می توان انتظار قیمت های متفاوتی برای مدل های مختلف داشت. برای مثال در کوله ارزان قیمت از پارچه های معمولی و بدون قابلیت تنفس و دوام بالا استفاده می شود در حالی که در نمونه های جدید تر و گران قیمت از چرم یا پارچه های سنتزی با دوام بالا و با قابلیت تهویه هوا استفاده می شود. پارچه های مصنوعی امروزه دوام بیشتری در مقایسه با انواع طبیعی یا چرم خواهند داشت، ولی کیف های چرمی از شخصیت لوکس تری برخوردار هستند. در مقایسه وزنی جنس های مختلف کوله هایی با پارچه سنتزی در مقایسه با کیف های چرمی بسیار سبک تر هستند و حمل آسان تری خواهند داشت. شما می توانید برای خرید کوله قیمت مناسب به سراغ پارچه های مصنوعی و با قابلیت های مختلفی چون ضد آب بودن و سبک بودن بروید ولی درصورتی که ترجیح می دهید یک محصول با دوام را انتخاب کنید به سراغ نمونه های چرمی می توانید بروید.

کوله مدرسه

گام سوم: کیفیت زیپ های کوله را بررسی کنید

یک محصول مطمئن و با دوام را می توان از زیپ ها و نحوه بسته شدن جیب ها تشخیص داد. در صورتی که می خواهید به خرید کوله پشتی ارزان اقدام کنید به زیپ های آن دقت زیادی بکنید. در انتخاب کیف مناسب می توانید به سراغ نمونه هایی بروید که زیپ های آن از نوع دوبل بوده و قابلیت دسترسی بیشتری خواهند داشت. در خرید کوله پشتی ارزان به دوام زیپ ها توجه داشته باشید، چون در صورت داشتن کیفیت پایین زیپ ها به سرعت خراب شده و تعمیر آن هزینه های اضافی را بر روی دوش شما خواهند گذاشت.

کوله ارزان

گام چهارم: انتخاب بند و اتصالات مناسب کوله پشتی

در انتخاب کوله پشتی ارزان باید به بند های کیف و اتصالات آن توجه زیادی نمود. این قسمت از هر کوله پشتی تاثیر فراوانی در نحوه حمل کیف و مقدار فشار وارد بر ستون فقرات و عضلات بدن دارد. در خرید کوله پشتی ارزان باید دقت داشته باشید که بند های کیف به طور راحت و مناسبی بر روی شانه های شما قرار گرفته باشد. برای حمایت بیشتر شانه ها و کاهش فشار بر آن ها می توانید به سراغ بند هایی با عرض و ضخامت زیاد بروید تا حمایت بیشتری از شانه های شما داشته باشد. هنگام خرید کیف مدرسه با قیمت مناسب باید به این نکته دقت کنید که بند های آن حتما از نوع قابل تنظیم باشد تا با توجه به جثه هر فرد طول آن بتواند تغییر کند.  با این تغییر در طول بند ها می توانید که کوله را به کمر خود نزدیک تر کنید و میزان فشار ناشی از وزن کیف را بر ستون فقرات خود کاهش دهید.

ممکن است در خرید کوله پشتی ارزان شما تنها به قیمت محصول توجه کنید در نتیجه تولید کننده ها کیف خود را تنها با یک بند تولید می کنند، ولی نمونه های استاندارد برای افراد حتما باید از دو بند برای دوش استفاده کنند.

کوله پشتی دخترانه

گام پنجم: نحوه حمل کوله پشتی

امروزه کوله پشتی ها به مدل های مختلفی تولید شده و به فروش می رسد. کوله پشتی ارزان عموما فاقد چرخ های حمل بوده و تنها به صورت کوله حمل می شود. در انواع جدید تر برای راحتی بیشتر اقدام به نصب چرخ و دسته قابل تنظیم برای کوله می کنند که در این صورت می توان حجم زیادی از وسایل را به آسانی و با فشار کمتر جا به جا نمود. البته این مدل های جدید به طبع هزینه های بیشتری بر روی دست خریدار می گذارد و در دسته کوله پشتی ارزان جای نمی گیرند.

سخن پایانی

در خرید کوله پشتی ارزان باید به نکات متعددی توجه نمود که این ویژگی ها و قابلیت های متفاوت در محصولات بر قیمت نهایی کیف قطعا تاثیرگذار است. علاوه بر همه این ها بیشتر افراد در خرید کوله به طرح و مدل آن توجه بسیاری دارند و سعی می کنند که نمونه های مد روز و جدید تر را انتخاب کنند. شاید طرح ها و مدل های جدید از قیمت بالا تری در مقایسه با سایر طرح ها داشته باشد ولی نکته اساسی در انتخاب کوله پشتی ارزان، راحتی، دوام و کیفیت، قابلیت حمل آسان و ارگونومی ان می باشد. پس شاید با توجه به این نکته می توان به خرید کوله پشتی ارزان ولی با کیفیت نیز اقدام نمود ولی در عوض از مدل های قدیمی تر استفاده کرد.

تولیدی کوله پشتی ارزان

کوله پشتی جادار کد 240

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *