وبلاگ

کیف و کوله مدرسه

کوله پشتی ارزان

کیف و کوله مدرسه

کیف و کوله مدرسه چه خصوصیاتی دارد؟

کیف مدرسه نوعی ابزار می باشد که دانش آموزان برای نگهداری از لوازم آموزشی در حین رفتن به مدرسه از آن استفاده می کنند. کیف مدرسه دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد که درون این ظاهر زیبا، مکان هایی برای نگهداری از لوازم مختلف به صورت برنامه ریزی شده وجود دارد. به عنوان مثال درون کیف مدرسه محفظه کتاب ها و دفتر ها از همدیگر مجزا بوده و برای نگهداری از لوازم تحریر دیگر مانند خودکار، مداد، تراش، پاک کن و غیره محفظه های مجزایی در نظر گرفته شده است. در واقع دانش آموز کل میز تحریر خود را می تواند به صورت مرتب و سازماندهی شده درون کیف مدرسه قرار دهد و با خود به سمت مدرسه حمل نماید. کیف مدرسه می تواند به صورت کوله پشتی باشد و دانش آموزان آن را بر روی کول خود قرار دهند یا به صورت دستی می باشد که توسط یک دسته، در پنجه های دانش آموزان قرار می گیرد. البته کیف مدرسه دستی، محفظه و فضای کوچکتری نسبت به کوله پشتی ها دارد.

تولیدی کوله پشتی

تولیدکننده انواع کوله پشتی

ویژگی های کیف مدرسه

کیف مدرسه در اندازه و ابعاد مختلفی طراحی می شود که مهمترین ویژگی هر کدام از آنها محافظت از لوازم و وسایل مدرسه ای افراد می باشد. ممکن است که از کیف مدرسه با طرح ساده و کلاسیک برای مصارف دیگری نیز استفاده شود. به عنوان مثال یک کیف چرم مدرسه ای با طرح ساده را در نظر بگیرید که برای نگهداری از اسناد و مدارک افراد در سنین بالاتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین ویژگی همه کیف های مدرسه ای، زیبایی و داشتن فضای کافی برای آسوده خاطر بودن دانش آموزان می باشد.

کوله پشتی مدرسه

درون کیف مدرسه باید به نحوی طراحی شود که امکان قرار دادن کتاب های مختلف به همراه دیگر لوازم التحریر وجود داشته باشد. از طرفی زمانی که فضای درونی یک کیف مدرسه شلوغ می شود، ممکن است که به دلیل فشارهای وارده به وسایل درونی آن آسیب هایی به آن وسایل وارد شود. همچنین ممکن است که شلوغ بودن کیف مدرسه منجر به سنگین شدن آن و در نتیجه پاره شدن بخشی از کیف یا دسته های آن شود. پس باید فضای کیف را به نحوی طراحی نمود تا کمترین فشار و سنگینی را برای دانش آموزان وارد نماید.

تولیدی کوله مدرسه

تولیدی کوله پشتی 3چرخ دار 03

کیف مدرسه

تولیدی کوله پشتی 3چرخ دار 03

 

 

شکل ظاهری کیف مدرسه نیز باید به نحوی باشد که در خور شخصیت و همچنین رده سنی مورد نظر باشد. کیف های مدرسه باید بر اساس جنسیت افراد طراحی شوند و در واقع کیف های دخترانه یا پسرانه دارای طرح و ظاهری متفاوت می باشند. از طرفی در کیف های دانش آموزان دبستانی با دوره های بالاتر تفاوت هایی در ظاهر دیده می شود که به جهت سازگار بودن با روحیات افراد طراحی می شوند.

کوله پشتی چرخدار تولیدی کوله پشتی

تولیدی کیف مدرسه

شرکت کیف و چرم ملل با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و ساخت کیف چرم و برزنتی فعالیت می کند که در خصوص بستن قرارداد همکاری با توزیع کنندگان و فروشگاه ها یا مدارس سطح کشور آماده خدمت رسانی می باشد. مدارس می توانند طرح سازمانی خود را از این مجموعه درخواست نمایند و فروشگاه ها و عاملین پخش کیف مدرسه نیز می توانند درخواست های مشتریان خود را به صورت سفارشی ارائه دهند.

کوله پشتی دبیرستان و دانشگاه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *