تولیدی چرم

تولیدی کیف چرم | تولید انواع کیف

تولیدی کیف و چرم ملل

تولیدی کیف چرم

تولیدی کیف چرم طبیعی برای اینکه هزینه گزافی نداشته و بیش‌تر از لوازم اولیه، نیاز به نیروی خبره برای کار طراحی و تولید انواع کیف دارد. به همین سبب و البته به  خاطر افزایش نیاز بازار به تنوع در تولید این محصول، در سال‌های اخیر بسیاری از  علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در فاز تولید و پخش عمده کیف، دست به این کار  زده‌اند و تعداد کارگاه‌های تولیدی کیف زنانه یا کیف‌های اسپرت بسیار  زیاد شده است.

به دلیل محبوبیت و فراوانی انواع چرم در ایران، تعداد تولیدکننده کیف چرم طبیعی نیز بسیار زیاد است. اما انتخاب کارگاهی که در تولید محصولات خود را طبیعی و مرغوب استفاده کند موضوع بسیار حساسی است که برای خطا  نکردن در آن باید در زمان انتخاب کارگاه موردنظر شاخص‌های کیفی خاصی را در  نظر بگیرید.

تولیدی ملل به شما ضمانت میکند که کالایی که به شما تحویل میدهد چرم طبیعی باشد.

تولیدی کیف و چرم ملل

مراحل تولید چرم

مراحل تولید مختلفی وجود دارد که ،پوست یک ماده فسادپذیری است که از آن یک چرم شیک و لاکچری تبدیل تولید می شود. باید بدانید که این مراحل بسیار سخت هستند که واقعاً زمان بر می باشند.

چرم طبیعی در روبرو با رقیب خود که مصنوعی است، پروسه تولید سخت تری دارد و به خاطر این است که از پوست حیوان در تولید چرم استفاده می شود.

اینکه از پوست حیواناتی مثل گاو در تولید استفاده می‌شود، باعث شده است تا محصولات طبیعی، عمر و دوام بیشتری داشته باشند.

چرم مصنوعی از دو لایه رویی و پایینی ساخته می شود که لایه بالایی آن را پلاستیک و لایه های پایینی آن ها را پارچه‌ تشکیل می دهند.

به طور کلی چرم مصنوعی از کیفیت کمتری برخوردار است به خاطر اینکه به صورت شیمیایی و با مواد شیمیایی تولید می‌ شود و به هیچ عنوان از یک ماده طبیعی مثل پوست حیوان در تولید چرم مصنوعی استفاده نمی شود.

در کل باید بدانید که پوست خام تبدیل به سالامبور می شود و بعد از آن سالامبور به وت بلو تبدیل می‌ گردد همچنین بعد از آن وت بلو به کراست تبدیل شده و با انجام اعمالی بر روی چرم کراست آن را به چرمی که شما در محصولات مختلف تولید شده می بینید، تبدیل می کنند.

به طور کلی چرم سالامبور و چرم وت بلو نمی‌توانند برای کشور ارز آوری و اشتغال زایی بسیار زیادی داشته باشد. بلکه اگر تمامی تولیدی ها تلاش خود را بگذارند تا بتوانند ان تولید کنند و یا به مرحله کراست، آنها را برسانند اشتغال‌ زایی بسیار زیادی انجام می شود.

بنابراین کشورهای خارجی هم خواهان دستیابی به این نوع چرمها هستند و با این کار می توانید علاوه بر اشتغالزایی که در داخل کشور انجام می‌دهید، بازارهای بین‌المللی را هم در دست بگیرید و صادرات را انجام دهید.

قیمت چرم در تولیدی

در کشور ما ایران در حال حاضر هم کارخانه‌های زیادی وجود دارند که الان چرمهای طبیعی را به صورت کیلویی به فروش می‌ رسانند.

البته این چرمها مدل‌ های خاصی هستند که زیاد تولید نمی‌ شوند و کیفیت های پایینی دارند و به خاطر همین امر به صورت کیلویی به فروش می رسند.

در تولیدی بعد از اینکه تولید شد بر اساس فوت یا پا، قیمت گذاری انجام می‌شود و به شرکت های بازرگانی و عرضه‌کننده و پخش کننده اعلام می‌شود.

لیست قیمت در سال ۱۴۰۰ با سال قبل تفاوت هایی داشته است. برای همین ما به مشتریان خود اعلام می‌کنیم که از ما درخواست لیست قیمت نکنید. به طور کلی سال قبل نوسانات بسیار زیادی در این حوزه ایجاد شد که روزانه قیمت را بالا برده است.

تولیدی کیف و چرم ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *